Nou mensen! Het was me weer een waar genoegen vanavond! Ik ga mijn eigewijze joekeltje even laten pimpelen, en dan mag ie lekker met mij onder de wol! Mag ie altijd op zondag want maandag doe ik bedje schoonmaken! Gezellig!
Haha! Mensjes, ik ga naar mijn schoonvaders huis. Aangezien de badkamer wordt verbouwd, slapen wij nu daar. Anders kunnen we `s morgens op een emmer plassen Trusten!
oooo heel erg maar ben even niet geweest en moet al weer veel bijlezen
Bianca heb je toch nog ondanks even lekker kunnen rijden ????
Nou schiet ook al op de 22 scannen ???
Biancaa
Geplaatst: 18-05-09 00:14
slaap lekker voor degene die gaan slapen, ik zit weer in mn nachtdienst dus ik ben nog wel ff wakker
TV ja ik heb heerlijk gereden: Dit spreekt toch voor zich Volgens mij was alleen Noa er niet zo blij mee hihihi
Redje denkt ik wil ookkkk die bak in bij dat lekkere wijf
Maar die dacht elke keer, ik ben er vandoor als hij kijkt hoor
Na lang weerzien was er eerst dit... Noa eerst beledigt en liep dus elke keer weg. Daarna ging ze de hele tijd met haar hoofd op mijn schouder hangen. Hier nog met ZULU lipje. Móhr lekker aan mn vingers knagen en sabbelen. hier zie je lekker mijbn oranje kleur, morgen maar ff nieuwe blondeer halen
Boris wilde ook graag aandacht
Móhr vindt iedereen interessant.
Na het rijden was hij wel erg moe.
Moeders kreeg nog even een mooie hengstenvlecht om haar manen te sparen, zucht die waren alweer een stuk verdwenen....
Móhr zoekt ondertussen steun bij de bijrijdster omdat het allemaal zoooooo lang duurt
Jaaaaa bijna 22ste
timokyana
vergeet ik helemaal te vertellen dat we het weekend twee kittens ontdekt hebben in de stal van timo en kyana. Al een tijdje loopt hier een lapjespoes rond op ons erf. Nu had mijn moeder opeens twee kleine ukkies zien liggen in de stal. De oogjes zijn net open. Een zwarte en een roodwit poesje.
TK Ja ik ben vrij vandaag, gelukkig wel. Wat leuk zeg 2 kleine poesjes
timokyana
Geplaatst: 18-05-09 09:19
kun je in elk geval een beetje uitrusten.
grid
Geplaatst: 18-05-09 09:26
hier ook moe en voldaan Zit nu wel op het werk (ivm zowiezo al kort weekje toch maar maandag niet vrij gepakt ), gelukkig collega's vandaag in Zwolle dus lekker rustig hier op kamer
Heb mijn foto's in boktmeetingtopic toegevoegd
Bianca ook genoten met paardje en TK gezellig kleine poesjes bij stal
Leuke foto's bianca, weer lekker genoten van je meisje en kind dus Janet lekker een dagje vrij! TV veulen erbij vanmiddag . Leuk leuk! Grid lekker rustig op t werk TK kleine poesjes op stal, schattig he , hier zijn er in 2 weken tijd al meer dan 25 geboren. De stal eigenaresse laat ze niet castreren of stereliseren, en dus dikke insest bende. Gister voor het eerst sinds 2 jaar weer is een echte date gehad , was gezellig! Maar geloof niet dat dat ooit wat gaat worden
Mallow leuk een date gehad! De DB en andere instanties houden altijd casteratie en sterilisatie acties. Je kan ook vangkooien bij het asiel halen, en de katten vangen en ze dan daar naar toe brengen.
Mallow
Geplaatst: 18-05-09 12:24
Denk alleen dat de stal eigenaresse me dat niet in dank afneemt , en er zit natuurlijk een onwijs genezingsprocces aan vast! Maar toch thanks voor de tip
Laatst bijgewerkt door Mallow op 18-05-09 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt
Er zit een genezingsproces aan vast. Maar soms kan dat gewoon niet, zoals ik jullie geval. Castratie een relatief simpele ingreep, sterrilisatie is wel wat heftiger.
Wij hadden hier ook een wild poesje. We hebben haar kunnen vangen en laten steriliseren. Maar we konden haar absoluut niet binnen houden omdat ze zo wild was. We hebben haar daarna weer los gelaten, en het is wel helemaal goed gekomen.
Wij hebben ook stalkatjes die blijven jongen. Vervelend ..
Ben dit weekend bij het ruiterhuis geweest, en ben nieuwe laarzen wezen passen. Niet echt voor mijn wat grotere kuiten bedoeld volgens mij, de meeste merken Dus ga ik maar voor caps met jophurs, erg mooi Alleen bijna nog duurder als laarzen.. Ook een nieuwe cap gepast, komt helemaal goed
Pradaatje
Geplaatst: 18-05-09 12:45
Alleen dan de chaps hiervan, maar lijken er veel op