Ik ook
Alleen dan met een andere ruiter 
Ik vlecht die van Dewi wel, maar : dat helpt alleen (bescherming) als je het bijhoudt en dus elke week de boel uithaalt, kamt, anti klit en opnieuw invlecht. Dan blijven ze mooi beschermd. Dit jaar ben ik daar niet zo aan toegekomen, en ja, dan is het dus een beste puinhoop geworden
Beetje schuren, hoeven van het dekken bij losse vlechten.
En veel is toch 'van nature'. Dewi dr staart is bijv. echt huge en huge, en die zou van mij gerust wat minder zwaar mogen. Gister nog een hele tijd met de Oster boster de dreads losgehaald, blijkt dus allemaal haar te zijn en geen dode
Nou is ie 2-3 x zo groot als normaal
Ik ben net lekker bezig geweest met proberen mijn paarden te verpesten. Maar het lukt niet
Had ze uit de wei gehaald, maar omdat het zo schraal is, was ik een beetje 'kantjes' en losse stukken gras die niet zo makkelijk gemaaid kunnen worden door hun laten kaalvreten. Amanda kent dat concept al. Halstertouw om de hals en maar los rondbanjeren, over het erf. Bepaalde stukken mogen ze dan kaalvreten en andere niet. Dewi begreep er écht geen zak van...
Het hek naar de paddock stond nl nog open, en zodra ik het touw losliet liep zij dus zelf de paddock in, draait zich om en kijkt naar mij om halster af te doen. Dus ik dr gehaald, weer losgelaten op het gras ervoor. Ondertussen Aman weer van het nette gazon afgeplukt. Dewi weer uit de paddock moeten vissen die met een levensgroot vraagteken naar me stond te kijken. Het was gewoon grappig
Dus toen maar gaan vlechten, steeds aangemoedigd van je mag eten, ja echt. Na een tijdje deed ze dat dus. Maar, toen liep Aman weer naar de grote beton, dus Dewi alleen gelaten, die prompt de paddock in liep. Aman weer gedeponeerd op het juiste stuk gras. Dewi er weer uit gevist, toen liep Aman naar de wilgenboom, en toen dacht Dewi
dat wil ik ook, dus zij liep zo naar de boom, en ook blaadjes vreten. Het wordt nog wel eens wat
Daarna ze weer wel écht op de paddock gezet, gaan mesten, toen nog een tijdje er zomaar bij gezeten met rug tegen het hek en de koppies boven me doezelend. Daarna gevoerd