Ben moe en gaar, maar heb een heerlijke dag achter de rug....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen dan met een andere ruiter 
Beetje schuren, hoeven van het dekken bij losse vlechten.
Nou is ie 2-3 x zo groot als normaal
Had ze uit de wei gehaald, maar omdat het zo schraal is, was ik een beetje 'kantjes' en losse stukken gras die niet zo makkelijk gemaaid kunnen worden door hun laten kaalvreten. Amanda kent dat concept al. Halstertouw om de hals en maar los rondbanjeren, over het erf. Bepaalde stukken mogen ze dan kaalvreten en andere niet. Dewi begreep er écht geen zak van...
Dus toen maar gaan vlechten, steeds aangemoedigd van je mag eten, ja echt. Na een tijdje deed ze dat dus. Maar, toen liep Aman weer naar de grote beton, dus Dewi alleen gelaten, die prompt de paddock in liep. Aman weer gedeponeerd op het juiste stuk gras. Dewi er weer uit gevist, toen liep Aman naar de wilgenboom, en toen dacht Dewi
dat wil ik ook, dus zij liep zo naar de boom, en ook blaadjes vreten. Het wordt nog wel eens wat
Kat languit, die van mij ploft ook overal neer, of ze vliegt luid gillend door het huis achter zo'n dingetje aan waar je vuilniszakken mee dicht bind (hoe heten die eigenlijk
)
Zie het helemaal voor me Maya
Zo veel gepraat zie ik!
leuke poes ook

'
Hopelijk valt het mee.

en ewi een heeeule dikke staart te pakken 

Er is maar 1 argument tegen van de mods (weer een subforum erbij) en 14 pagina's voors.... Word er een klein beetje moedeloos van hihi