Lowara schreef:198 is geen winst in het Z1 toch?
nee, geloof vanaf 210... weet niet zekers
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lowara schreef:198 is geen winst in het Z1 toch?
shar_ianne schreef:Ik ben vandaag weer op wedstrijd geweest. In de M2 was ik eerste met 173 (raar maar waar) en in de Z1 was ik ook eerste met 198. Ik wist dat het eigenlijk geen zin had om bij deze jury te gaan starten maar ik gaf haar het voordeel van de twijfel. maar goed.. wel 2 eerste plaatsen!
Leonoor schreef:dacht 204
window schreef:Leonoor schreef:dacht 204
ja idd vanaf 204 is een wp in het Z
grid schreef:Dapperdier meteen 1ste met dressuur en (meer) respect gekregen voor dressuurruiters
grid schreef:Roosa krijgt nu al de kriebels voor Leusden hoeft toch helemaal niet wordt kei leuke en gezellige tinkerdag
![]()
Leonoor ging je nu zelf ook nog meedoen op Baggio in leusden(heb ik ff niet onthouden
)
roosa schreef:Iedereen van harte met de winst of eerste plek!!
Toppie.
Leonoor en PolloGefeliciteeeeeeerd!!!
iekssssss moet ik zeker in leusden tegen Jullie.![]()
in enen durf ik nie meer![]()
POLLO schreef:Dat is idd heeeeel frustrerend , jammer van de tweede proef.
shar-ianne
Netjes de M2 uit. Ga je gelijk door naar het Z?
shar_ianne schreef:POLLO schreef:Dat is idd heeeeel frustrerend , jammer van de tweede proef.
shar-ianne
Netjes de M2 uit. Ga je gelijk door naar het Z?
Ja, ik ga gelijk in de Z1 beginnen. Gewoon proberen
Lowara schreef:Hier gisteren onverwachts ook een concours gehad ( 5 dagen van tevoren opgegeven)
ik was eigenlijk erg tevreden, Lowara was wel knoertdruk in de eerste proef,maar wel netjes zijwaarts ( kreeg ik weer 6jes voor ipv 3tjes) en zelfs het hals strekken ging fijn.
helaas een ontzettend strenge jury ( de hele dag al, in de B was er maar 1 met een winstpunt), dus 179 ( neeeehhh niet weer!!) punten, maar wel een mooie 5e plaats.
2de proef is even een mysterie, daar liep ze fijner, ook omstanders vonden dat,maar de jury gaf mij 165 punten
ik had echt werkelijk op mijn coupon voor stap, draf, galop, rijvaardigheid en houding en zit ruiter allemaal 5jes. ( 6 stuks onder elkaar! )
mjah.. dat heb ik dus nog nooit meegemaakt.
maar goed, ze voelde fijn en was licht in de mond, dus ik ben meer dan tevreden bij deze steekproef.
nog lekker dooroefenen en op naar het Tinkerconcours. heb een positief gevoel dat we daar weer gewoon verdergaan waar we in de B eindigden,en dat we allebei er echt in beginnen te groeien nu.