[TI] [Verzameltopic] Tinkers In the Picture (Max 2 foto's)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Pradaatje

Re: [Verzameltopic] Tinkers In the Picture (Max 2 foto's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 21:54

ahahah jaa dat is ook goed!
Vind het zo'n lekker ding!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-07 22:00

Biancaa schreef:
En waar is nou mijn foto op het strand Tong uitsteken Weet neit eens of ik erop sta...

Op verzoek dus: Noa (en Biancaa met scheve pet) Haha!

Afbeelding

Afbeelding

Gave foto van D-Jee!
Pallieter is ook een snoepie!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:04

Ik vind Noa zo'n plaatje!
Ze heeft onwijs lieve ogen!

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:10

Noa:heel lief ja.

Hele mooie foto van D-jee Vingers aflikken

De menfoto's zijn echt gaaf,wil ik ook in de toekomst. Party!!

Maxolo,een hele stoere aktiefoto.

Palietter:hebbe,hebbe,hebbe Nagelbijten / Gniffelen Lovers

Joey foto vind ik erg grappig.

Mijn mannetje op wedstrijd.
Afbeelding
Deze vind ik erg stoer van afgelopen zomer.
Afbeelding

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:44

Sorry jacky maar hij is echt niet te koop,
als hij ooit word verkocht zijn jullie de eerste die het weten!

Pradaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:45

Jacky,
Je hebt een mooie tinker zeg!

lucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 22:56

Kom wel deze tegen...och wat was dat heeeerlijk, met Indy op Ameland...

ow en nog even een mooie... (ook Ameland)

wat leuk, deed je mee aan de marathon op Ameland? of was je er gewoon met vakantie?

resdiray

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-07 23:49

Maxolo is mooi!

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 00:05

ja, ik deed mee, echter niet met Indy Haha! (is niet zo'n marathontopper Knipoog ). Deed als groom mee, met onze hoefsmid als menner, met het paard van vrienden van ons (zij viel uit omdat ze in de week ervoor in haar vakantie op Ameland haar enkel brak).

We gaan ieder jaar tijdens de marathon! Echt ontzettend leuk!
Indy was dat jaar ook mee. Heb echt heeeerlijke ritten met hem gemaakt over het strand en zo sloom als ie normaal is, zo extreem hard wil ie als ie de zee ziet en ruikt, hij is letterlijk en figuurlijk niet te houden. Hij sleepte de kar, die ik vol op de rem hield, zo over het strand, wilde niet stoppen, hahaha echt geweldig!
We hebben samen ontzettend genoten!
De dag na de marathon hebben we nog wel wat hindernissen met Indy genomen Knipoog ... zal eens zien of ik daar nog foto's van heb, was echt leuk!

Ik kan het echt iedereen aanraden, eens met je paard naar een eiland...echt heerlijk! Haha!

Indy en Arjan op het strand ...
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SXXDTNDW
http://www.mijnalbum.nl/Foto=SAFEGERZ
http://www.mijnalbum.nl/Foto=3I7XR8I3
http://www.mijnalbum.nl/Foto=HPLYOTUU

Jac en Arjan met knollies op een zandplaat
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VPW3JR8B

En wij ook even door de hindernissen Haha!
http://www.mijnalbum.nl/Foto=JPWJSO4W
http://www.mijnalbum.nl/Foto=ZNKRUHMJ
http://www.mijnalbum.nl/Foto=I3ZZCMV6
http://www.mijnalbum.nl/Foto=3AOPH3YZ

http://www.mijnalbum.nl/Foto=KS3OWG43

Samen met m'n vriendin Eva en haar Fries Nienke op het strand (Eva wilde zooo graag ook nog naar het strand, ondanks haar gebroken enkel Knipoog )
Afbeelding

Let op haar voet, hahahah we hadden een emmer op z'n kop voor de bok gezet met een kussen erop...en jagen maar met die karren over het strand, zooo gaaf! hahaha. We hebben er ook filmpjes van, zal eens zien of ik die nog kan vinden.
http://www.mijnalbum.nl/Foto=OWFBOPMM

zowel Indy als ikke kijken met heeeel veel plezier terug aan die vakantie
Afbeelding

lucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 00:19

mooie tinker heb je, je zat ergens in ballum met je paard? (aan het strand te zien) dat je paardje mij nooit in opgevallen!! Wij deden dubbelspan met tinkers mee aan de marathon. Ik ben alleen niet handig met computers en krijg het niet voor elkaar foto`s te plaatsen.
Helaas....

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 00:21

ik stuur je even een pb/pm

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 00:33

Wat een gave foto's IJ Lijkt me echt super om ook door het water te mennen. Maar hoe krijg je die kar daar? Ik heb een trailer en daar kan helaas geen kar bij, kan dus maar 1 ding tegelijkertijd meenemen Boos!

Ik met mijn scheve pet, je kan wel raden dat ik hem vaak op heb (Ahum) vind die 2e foto erg leuk *LOL*

Pallieter wordt echt grooooot zeg!! Hij is echt leuk, Noa heeft ook zo'n lippestift streepje, alleen wat hoger, die is helemaal mis gegaan hihihi. En die ogen, ja daar ben ik helemaal op gevallen bij Noa. en ander tinkertje had ook blauwe ogen, maar die had lang niet die leive blik in haar ogen als Noa. Zelfs de boer die bang is voor paarden, is helemaal gek op haar en durft haar zelfs buiten te zetten (de andere paarden staan op een andere stal en die lopen gewoon) Maar Noa staat (nu nog) alleen en moet dus apart buiten gezet worden. En hij vindt haar zo lief dat hij haar altijd apart naar buiten brengt Lachen Het is ook echt een snoepie hoor, als ze tenminste luistert, want ook zij doet dat weleens niet Knipoog

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 00:37

ben druk 2 filmpjes aan het uploaden...de 1e van mij met Indy en Eva met Nienke...

http://www.youtube.com/watch?v=c9HqxTVKBbQ

Zie dat nou, wat een rust en ruimte en werkelijk geen mens te bekennen!!!!

We hadden Spetter ook mee die week, Cindy is in het laatste weekend ook naar Ameland gekomen, om nog wat dagen zelf lekker te rijden en de marathon te kijken. Wij waren er de hele week ervoor ook en hadden Indy mee in de vrachtwagen samen met Spetter (lief van Cindy dat Spet ook mee mocht Knipoog ). Wij hadden de vrachtwagen mee met de 2 paardjes en een auto met aanhanger waar we de marathonwagen op hadden. Heel transport dus Knipoog

kinsealy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 01:23

Dat ziet er erg fijn uit daar op het strand Ja

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 01:47

Moderatoropmerking:
Ik krijg het idee dat jullie het doel van dit topic niet goed begrijpen.

Dit is een verzameltopic van foto's, waar leuke, bijzondere of grappige foto's geplaatst mogen worden van je Tinker. Speciale foto's dus die je wilt delen. Speciale foto's om net even bijzonder toe te lichten. Immers, je gewone dagelijkse en huis-tuin-keuken foto's kan je gewoon in het kletstopic in de HK showen, of je maakt er een heel fototopic van op ITP of HAW, en plaatst de link vervolgens in het speciale sticky ( viewtopic.php?f=98&t=667677 ) om te laten zien Lachen

Ik zie hier echter frequent slowchat, gesprekken etc. ontstaan, dat is dus niet de bedoeling. Kletsen kan in de huiskamer. Wil je meer weten of zoiets, dan is er nog altijd de pb-functie Lachen Zo af en toe eens een serie met allemaal dezelfde foto's is grappig, en dat is in principe ook geen probleem. Maar laat dit topic nou echt voor de speciale en bijzondere foto's bewaard worden Lachen

Het is wel toegestaan om, als je zelf een foto wilt showen, om dan inderdaad kort even op de rest te reageren. Maar complete gesprekken niet... Die vakantiefoto's bijvoorbeeld ook, hartstikke leuk, maar het zijn oude foto's, dus horen in principe niet in dit topic... Maak dan een nieuw topic aan waar je even terugblikt op die geweldige vakantie Lachen

Janine_L

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 11:33

En toen werd het stil.........

Maya in de openings post van dit topic staat dit te lezen:
Teuntje111 schreef:
Na overeenstemming met Moderator Ellende, ons eigen tinkerfoto's topic! Ellende, bedankt!!

Plaats hier dus je mooiste, schattigste, stoerste tinkerfoto's!

Groetjes Dianne

/edit Maya:

niet meer dan 2 foto's van normaal formaat. Anders duurt het laden te lang voor een aantal mensen met een iets minder snelle internetverbinding.

Volgens mij houdt iedereen hier zich keurig aan.
Mijn voorstel....... laat ons toch genieten van de mooie foto's van onze tinkers.
Wat jij misschien niet zón bijzondere foto vind vinden wij misschien wel heel bijzonder.
Dit is het topic waar ik het liefst even een kijkje neem als ik bij het subforum van de tinkers even kom lezen.
Het topic is ook reuze veel bezocht kijk naar de views............ en nu valt het stil hier.......
Wie doen we er nou kwaad mee om hier saampjes de foto's te delen van de ons zo geliefde dieren?

IndianaJones

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 11:39

dank je Janine voor duidelijke woorden wat ik in m'n hoofd had (en vast meer Knipoog ) maar wat er niet helemaal uit kwam nog!

Zag er ook geen kwaad in omdat ik keurig linkjes had gemaakt. Daar heeft toch niemand last van dacht ik nog.
En voor mij zijn juist die foto's (ook al zijn ze uit 2005) wel heel speciaal.
Ik vind het ook een ontzettend leuk topic waar we van het ene onderwerpje (dikke konten, vieze tinkies etc) naar het andere gaan en waarbij iedereen een of meerdere leuke foto's laat zien.
Zeker als het linkjes zijn zie ik er niet zo gek veel kwaad in.

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 12:25

ik sluit me hier ook bij aan iedereen die een tinkie heeft heeft veel plezier aan dit topic en we vinden het geweldig om tinker foto's te delen en te bekijken
dus wat is er mis mee
2 foto's per reaktie en de rest in linken daar houden we ons toch aan

gaaf hoor annemarie die foto's echt super
blijf ze vooral plaatsen ik heb er van genoten

xsiroccox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 14:44

No Cheer
Ik vind het topic ook super zoals hij nu is, het is het eerste wat ik bekijk als ik op bokt kom... Lachen Ik zeg: laten we het lekker zo houden!!! Ja

tinkert_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 15:18

Afbeelding lekker bekkie Clown

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:22

Ik stel voor om een kletstopic te open dat puur en alleen is om over de belevenissen met de tinkers te kletsen? Dat zal voor iedereen te volgen blijven schat ik zo in. Je hoeft tenslotte niet alles terug te lezen en op te reageren. En kunnen we ook foto's (als link of af en toe eens 1 a 2 met img-code) aan elkaar laten zien.

Had niet ieder subforum het recht op een 'HK'-kletstopic?
Ik kan het huidige 'Tinkerpraat' niet meer HET kletstopic voor de tinkerliefhebbers noemen en bovendien staat het in de Huiskamer en niet in het subforum. Het is wel heel gezellig, maar het is in de loop der jaren zoveel meer geworden! En een hecht clubje waar anderen zich al snel niet bij thuis voelen of niet kunnen voldoen aan 'ongeschreven' verplichtingen.

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:24

snowdon schreef:
Ik stel voor om een kletstopic te open dat puur en alleen is om over de belevenissen met de tinkers te kletsen? Dat zal voor iedereen te volgen blijven schat ik zo in. Je hoeft tenslotte niet alles terug te lezen en op te reageren. En kunnen we ook foto's (als link of af en toe eens 1 a 2 met img-code) aan elkaar laten zien.

Had niet ieder subforum het recht op een 'HK'-kletstopic?
Ik kan het huidige 'Tinkerpraat' niet meer HET kletstopic voor de tinkerliefhebbers noemen en bovendien staat het in de Huiskamer en niet in het subforum. Het is wel heel gezellig, maar het is in de loop der jaren zoveel meer geworden! En een hecht clubje waar anderen zich al snel niet bij thuis voelen of niet kunnen voldoen aan 'ongeschreven' verplichtingen.

Dit lijkt mij inderdaad een goed idee,
zo kan iedereen zijn verhaaltjes kwijt, zonder dit topic onder te kletsen

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:35

en daar mogen dan ook gewoon foto's in?
wel per 2 dat snap ik,maar al zal ik elke dag er wat neerzetten,daar gaat niemand over zeuren?
geen idee wie,maar ik kreeg dus op m'n kop omdat ik wel dagelijks een foto hier neerzette en blijkbaar zijn er mensen die dat niet leuk vonden Knipoog

ik vind foto's maken leuk,en de tinkies bij me op stal zijn nou eenmaal geweldig,dus vind ik dat leuk om te delen Haha!

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:44

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-07 19:45

Aan wie vraag je dat, ellepel?
Ik breng een idee naar boven, ik ben niet iemand die over regeltjes gaat Haha!

Maar het lijkt mij duidelijk dat er behoefte is naar zo'n topic. Keer op keer blijkt dat maar weer. Het originele 'Tinkerpraat' is ooit ook zo begonnen, maar zoals ik al schreef... ondertussen een enorme verandering ondergaan.