[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

yarka

Re: [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:03

snowdon schreef:
ik heb die 58 pagina's die ik gemist heb door mijn afwezigheid niet bijgelezen, sorry...

Maar bedankt voor het nogmaals plaatsen dan! Leuke merrie! Volgens mij is de moeder een luxer type vergeleken met Dublin... of heb ik dat heel erg fout?

Geen sorry hoor! Is niet erg.
Moeder is idd luxer. Als ik Miss Jane ga ophalen maak ik meteen even foto's van haar moeder. Zal ze dan even plaatsen.

Leuk Desillies!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:10

Ja en Drumshambo, Raven, Smithwicks Falcon en Guinness komen ook

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:13

desillies schreef:
Citaat:
Wat is Biggels eigenlijk nog klein he?

hij is Zaterdag gemeten op 1.32 dus klein in de zin van hoogte kun je hem niet noemen

de knoop is hier opnieuw doorgehakt..
14 Januari word Tommie toch voorgesteld op de keuring,oplettende mensen die zijn site (in aanbouw) bekeken hebben hadden dat waarschijnlijk al wel gelezen

mocht ie doorgaan en helemaal goed bevonden worden dan is ie dus op de hengstenshow en omdat die op mijn verjaardag valt (8 April)krijgt iedere bokker die dan een dekafspraak met me maakt 50 euro korting op de dekprijs,bij wijze van traktatie!! hahhahahahaa

hoezo vooruit lopen op de zaken?

het hotel isgeboekt,de box reservering aangevraagd en het inschrijfformulier word snel gepost....

Nee klein kwa hoogte kan je hem niet noemen neee,
Het is op het moment een slungeltje maar wel een hele leuke ,

Ik heb een goel paarden aan te moedigen, merk ik wel Ik ben ook een echte fan van Raven dus hoop ook echt dat hij er door komt,

Super lien dan kom ik dus ook jou aanmoedigen, Je weet wat ik van hem vind en vind het een goede keus dat je wel heen gaat, Had het ook al op je site gelezen, die er overgens al erg leuk uitziet,

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:13

Jean schreef:
Ja en Drumshambo, Raven, Smithwicks Falcon en Guinness komen ook

5 hengsten Jean??
hoe krijg je die allemaal in Heerde?
mens wat een werk zul je hebben!!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:14

Als je hulp nodig hebt jean dan wil ik je best helpen hoor, bij deze,

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:32

Met behulp van oa Lonneke en mij hehe

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-05 15:36

Jup! Leon en ik hebben onze hulp al aangeboden, toch de toekomstige papa van mijn veulen steunen he!

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:45

Ik wil je ook wel helpen Jean, maar ben geen hengsten gewend, dus dat helpen van mij is dan waarschijnlijk 'van de wal in de sloot'
Maar ik kan heel goed dingetjes regelen en aangeven......

yarka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 15:45

Ik wens jullie alvast een fijne avond!
Ben zo weg.
Doei!

EllyG

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 17:11

hallo allemaal,

ben even een tijdje op non-actief geweest hier haha...internet lag plat
maarja, ik zie alweer dat ik verschrikkelijk veel heb gemist, ik denk niet dat ik het ga redden om dat allemaal bij te lezen hoor.

maar even heel wat anders, onze Luna gaat in december de sinterklaas- optocht leiden , eerst vroegen ze Dunla, maar die vind ik nog iets te jong om met sinterklaas op haar rug te lopen, en bovendien krijgen die kleintjes dan ineens een bruin paard te zien, wordt een beetje te verwarrend denk ik

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 17:32

Ik was van plan om een vrachtwagen te laten rijden met de hengsten en ik heb dus washulpen gelukkig, en de est zien we wel he, hahaha, he als je maar lol hebt toch?

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 17:49

#tinkermuts: graag gedaan

#Jean: wat vervelend, sterkte met je moeder en Storm

#Cheveyo/Wenk: ik heb ook nog de beenbeschermers in mijn auto liggen, misschien kunnen we met z'n drieen afspreken

#Jellie: Wat vervelend die benauwdheid....

#Vasthi: ik heb de foto van chakotay niet gemaakt maar MarielS van Rosey op tinkerwereld.com

#NikitaGoGo: Jeetje wat een ongeluk in je familie, sterkte ermee

#Yarka: de rit was echt top! ga je de volgende keer mee?

#Dobbel: wat goed dat het goed gaat met Biggels

#Sjoe: dank je wel!

#Desillies: oh gezellig, volgens mij wordt het een grote keuring 14 januari! Heel veel sterke concurenten. ze zullen het zwaar gaan krijgen, de jury leden.

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 17:57

silas schreef:

#Desillies: oh gezellig, volgens mij wordt het een grote keuring 14 januari! Heel veel sterke concurenten.
ze zullen het zwaar gaan krijgen, de jury leden

.

ja dat denk ik ook!!

vorig jaar waren er 10 hengsten toch?
ik tel er nu al 9 en dan nog al die hengsten waarvan we niet weten dat ze komen,word waarschijnlijk een druk dagje idd.
nu alvast maar hopen op minder koud weer dan afgelopen jaar bbbrrrrr wat was het toen toch koud!

zijn er hier misschien mensen die zin hebben in een strandrit medio November,met galop over het strandje van Noord Beveland en soep in de pauze?
zoja,dan ff melden please,bij voldoende belangstelling sla ik namelijk aan het organiseren.
tinkertommie@freeler.nl of via pb.

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 18:02

Ja ik ga duimen voor lekker weer die dag, heb in ieder geval mijn box al gereserveerd en het inschrijf formulier stuur ik een dezer dagen op.....spannend......

Oh ik zou wel graag mee willen op de strand rit maar moet nog even wachten....volgend jaar met silas?

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 18:03

Ik zou graag mee willlen desillies maar is wel heel ver weg voor me,

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 18:05

Hier nog een graaskorf, ik geloof dat het een nieuw model is. Helaas moet mijn Kootje hier voortaan mee het land in, na weer een hoefbevangenheid.
Afbeelding

Ik zal me even voorstellen, ik ben Natalia, bijna 38 jr, en mijn Fjordenruin Kootje is 15 jaartjes jong en sinds 12 jaar mijn maatje. Hij is 1.44m hoog, en, net als ik, lekker breed
Mijn beste vriendin heeft 2 jaar lang een Tinkermerrie gehad, maar ik heb nooit de behoefte gehad om er ook 1 te willen kopen. Totdat.... een paar weken geleden, ik hoteldebotel verliefd werd op het lieve hoofdje van vosmerrietje Phyllis. Ze stond op marktplaats.nl te koop, en ze is ook bij de keuring in Houten geweest. Met pijn in mijn hart heb ik besloten haar niet te kopen. Ze is 1.40m, en mijn vriend wil ook af en toe rijden, en hij wil in ieder geval iets hoger zitten dan op Koot. Omdat ook ik er op wil rijden, is het eerlijker om op zoek te gaan naar een Tinker met het postuur van Kootje.
Waar ik naar op zoek ben is een merrie met veel wit, het liefst met 1 of 2 (gedeeltelijke) maano(o)g(en). Stokmaat ergens tussen de 1.48m en 1.55m. Lief karakter, bomproof, max. 7 jr oud.
Ik dacht 'HAAR' vorige week gevonden te hebben, ze heeft maar 2 dagen op marktplaats gestaan, en ik heb een dag gewacht met mailen. Jammer genoeg heb ik nooit antwoord gehad van de verkoopster, ook niet na 2 emails (geef dan niet aan dat men kan bellen EN mailen, ik mail liever, ik dring me niet graag op). Helaas verdween deze merrie na 2 dagen van marktplaats.nl, dus ze zou wel verkocht zijn. Afgelopen zaterdag, tijdens het bekijken van tinkerfokkersites kwam ik haar weer tegen, ze is terecht gekomen bij de Dorushoeve, en helaas (logisch! ) niet te koop.

Ik wil nog even kwijt dat ik het [TI] subforum heerlijk vind om te lezen, met tot nu toe een goede sfeer.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 18:09

zo zo morgen eerste 3 uur vrij. heerlijk.

met bobbie gaat ook alles goed. Hij is wel lomp als ik et hem aan een halstertouw aan het lopen ben. Kan ik beter een hengsten ketting gebruiken?

desillies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 18:10

annepaardoes schreef:
zo zo morgen eerste 3 uur vrij. heerlijk.

met bobbie gaat ook alles goed. Hij is wel lomp als ik et hem aan een halstertouw aan het lopen ben. Kan ik beter een hengsten ketting gebruiken?

lomp in de zin van??

heeft ie geen respect voor je of bedoel je iets anders?
Lien

Knollehollen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 18:13

Zojuist even mijn 39-jarige neef (homo) gebeld die zijn partner (door hartstilstand) is kwijtgeraakt. Hij is flink aangeslagen en probeert alles zo goed mogelijk te regelen (is perfectionist) voor de begrafenis. Hij heeft inmens veel verdriet, niet voor te stellen zegt hij hoe dat voelt om zo jong je partner te verliezen.

Mijn andere neef is inmiddels geopereerd in Nijmegen en mag waarschijnlijk eind volgende week naar huis en moet dan 3 maanden revalideren. Had net een ander huis gekocht en moest gaan verbouwen. Dat kan hij wel even vergeten dan.

Met de paardjes is alles goed en met de hondjes ook gelukkig. Heb vandaag even een tekening gemaakt om de stal in te delen (12 meter breed en 50 meter lang). Vanavond even doorspreken met Jan.

Maxolo heeft het erg naar zijn zin bij zijn nieuwe vriend Joost (Friese 2,5 jarige hengst). Zal als ik mijn fototoestel weer heb wel een keer een foto maken van beiden. Vandaag even gebeld in het Duits en het gaat me steeds beter af dat Duits gelukkig.

Jean - ben benieuwd welke van je 5 hengsten ze goed zullen gaan keuren bij het NSvT.

Annepaardoes - wat bedoel jij precies met 'lomp' ? Wat doet Bobbie dan als je hem geleid aan een halstertouw?

Whis_Serada

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 18:15

is blij dat wat jij zoek ik hier heb staan whahahah.

maar meid jij zal ook zoiets wel tegen komen.
lieve en mooie tinkers zat te koop.
het is omdat ik de ruimte en de finacien er niet voor heb maar anders had ik er ook meer dan 1.

groetjes ik ga ff bij Whisper kijken doei doei

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 18:17

Hallo...

Ik meld me even snel, heb jullie netjes bijgelezen, wat niet eens zoveel moeite kostte

Ik val echter nu al bijna om van de slaap. M'n keel doet pijn, veel druk op m'n ogen en last van nek en schouders.

Ik ga dus ff niet op jullie reageren, sorry daarvoor... Duik in een warm bad en dan m'n bedje in.

KootMiraDrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 18:19

Hmmm, Delft is hier niet zo ver vandaan, peetorlan... kijk maar uit dat ik haar niet ontvoer!

Over 1 of 2 weken ga ik bij een blauwschimmelbonte merrie kijken, ze was afgelopen zaterdag ook in Vlissingen.

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 18:23

@ desillies: nou al hij zin heeft wil hij ook wel eens vooruit gaan lopen en als ik he aan de hand wil laten draven(wat ik nu niet meer doe, ik leer hem eerst op comando stappen en stoppen) wil hij nog wel eens hard en lomp gaan draven en er soms zelfs in galop van door gaan( wat al 1 keer is gebeurt waardoor het halstertouw als vuur door me handen werd getrokken, dus daarom ga ik nu niet meer met hem aan de hand draven)

annepaardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 18:25

lomp: dat hij mijn volgensmij aan het uitproberen is. Maar hij probeerd er dan een beetje vandoor te gaan.

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-05 19:01

Fjordkootje welkom.

Dienie, ja dat ben ik ik eigenlijk ook wel.

Chubby, ga je nu ziek worden, hoop het niet voor je.