Mijn allereerste tinker morris inmiddels al weer 14 jaar bij ons.Joey v. Rudolph vd Kapershoeve, mijn grote vriend van 4 jaar waar ik straks hopenlijk op kan gaan rijden
Mooie dame Chantal. Wie zijn haar ouders? gisteren een superleuke tinkerrit gehad op de Veluwe. Daxje was weer zo braaf , vh eerst in z.on grote groep, topknollie.
Echt een mooie dame, vind het ook echt z.on moeder dier. Niet flauw bedoelt maar is ze al drachtig of gewoon volslank haha
Tinkermuts schreef:Echt een mooie dame, vind het ook echt z.on moeder dier. Niet flauw bedoelt maar is ze al drachtig of gewoon volslank hahaZeg maar gerust moddervet haha. Heeft van het leven genoten haha. Ze gaat hier straks aan de bak. Even wat kilootjes eraf trainen.
Na een poosje niet actief geweest te zijn ben ik weer terug Knappe ginger, gefeliciteerd met de drachtTinkermuts Wauw wat een plaatje Malibu genoten van een heerlijke rit.Chantal prachtige merrie zeg! succes met de vetjes eraf te werken Mijn mooie meisje Jill x Shenco Vandaag 54 dagen scan
Wat leuk! Gefeliciteerd! Stiekem ben ik wel heel erg benieuwd naar het veulen, mijn hengstenkeuze hangt er gedeeltelijk vanaf
Chantal wat een prachtige merrie, gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst Dax is inderdaad errug gaaf!Jill en shenco, leuke combi Clover heeft een enorm zwaar leven
Dat is de stoere Dax nog bij Cees of niet?Mooie foto van Ginger!Ben benieuwd naar het veulen van Cartouche x Noedel!