Oh wat lief die foto van Milky vind zn rug helemaal neit doorgezakt zo van de foto's hoor Heidy! Ja weer zo'n bitter koude dag.. pfff en dames (en heer) we zitten alweer op pagina 92 jeeetje!
Ja dat gaat hard!Kijken jullie het filmpje nog wel eens op de eerste pagina
Kaatastrof
Geplaatst door de TopicStarter: 12-02-13 10:15
Snackie schreef:
Ja dat gaat hard!Kijken jullie het filmpje nog wel eens op de eerste pagina
Ik ga eens aan de slag moeten met jouw filmpje Andrea. Ben nog aan het twijfelen met wel filmpje's programma ik het ga doen (Het één is beter voor foto's, het ander geweldig met filmpjes, texture's,..)
Dit was mijn eerste filmpje ermee gemaakt, heb hem nog aangepast, zodat ie widescreen en HD heeft en tekst toegevoegd. Tekst en filmpje passen totàààl niet bij elkaar, haha, was puur een test.
Ah wat een lieve foto's van Milky! Waaraan zie je nu precies dat ze niet vosbont is maar creme?
omdat die kleur gekeurd is door het stambook zelf neem aan dat ze geen fout maken daar in t staat ook in haar stambookje ..en ze is onder al dat haar heel licht creme bruin bont
Ah, vandaar Nathalie, vind da zelf altijd lastig te herkennen, al die verdunde kleuren. Soms is er een bepaald kenmerk waar je op kunt letten (aalstreep bijv.) vandaar mijn vraag.
ja echt wel,deze heb ik gekocht met een flinke korting.wat dat betreft perfect.kapot krijgen ze m toch wel als ze willen.daarom moet ie eerst zijn oude deken maar slijten..
Heidy, ik zou eerder zeggen dat Jack achter iets overbouwd is dan dat hij doorgezakt is.. dit lijdt ik af aan de laatste foto waar hij het meest vierkant staat. het beste kan ik het zien als hij vierkant staat op een recht stuk met zijn hoofd omhoog. Maar wat andrea al zei, ze zoeken vast iets om de prijs te laten zakken.. en als je dat niet wil niet doen dus. Dit is de prijs en anders jammer.
Agg wat een dotje is Milky zeg... heerlijk zo´n uk.. en die foto met je zoontje Geweldig Nathalie! Als je zelf echt wilt weten wat voor kleur ze heeft.. kleurtest laten doen en niet te snel een oordeel geloven wat in een boekje staat van toen ze veulen was. Misschien dat de vorige eigenaar wel een test heeft gedaan (als het een fanatieke fokker is) vaak zijn ze in die wereld daar wat rapper mee dan bij andere rassen is mijn ervaring.
Mooie deken Ellie voor Eros. Leuk zo´n ruit.
vandaag eens met Denzje wezen wandelen door de sneeuw... wat is het toch een lekker braaf ding.. twee weken niks gedaan en nog zo makkelijk ... fijn paard! Merk dat hij niet goed weet wat hij moet met zijn vacht... moet ik nou verharen of niet het is net een gespikkeld ding, want op sommige plekken komt zijn mooie bruine kleur alweer tevoorschijn... toverbal dus voor mij mag het snel warmer worden, dan vind ik hem nog veeeel knapper
ajaa tuurlijk zijn zadeltje nog gepast.. even een sfeer foto voor jullie natuurlijk....