Grootse plannen voor Amigo. We gaan van het weekend voor de aller eerste keer naar buiten! Denk niet dat het veel problemen gaat geven. Met wandelen is ie al nergens van onder de indruk dus maak me niet teveel zorgen.Er gaat sowieso iemand mee op de fiets of lopend.
gefeliciteerd patrick met je verjaardag,rijbewijs en auto!wat een verjaardag,die kan niet meer stuk.
net een nadeel van de furminator ontdekt:ruana was zo aan het genieten van dat krabben op de billen dat ze haar evenwicht niet onder controle had en heel erg hard bovenop mijn tenen ging staan!auchhhh.
Miesemuisje
Geplaatst: 27-03-12 20:25
Alvast 2 fotootjes van gister (:
Laatst bijgewerkt door Miesemuisje op 27-03-12 20:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Net lekker opgeladen bij de paarden, was zo moe, en voel me nu wel weer lekker. puppenkind de eerste keer dat ik zelf een beetje een goed gevoel over de voeten begin te krijgen, ziet er toch al weer iets beter uit? scheur ziet er op de foto wel beter uit als in het echt, maar valt ook niet tegen hoe dat gaat. helaas niet zo'n mooie foto, maar ze staat zo lekker tevreden te eten billen worden gelukkig ietsjes ronder, nog steeds is ze wel smalletjes, kontje gaat ook weer om hoog.
Jayney
Geplaatst: 27-03-12 20:41
Patrick, dubbel gefeliciteerd wat een heerlijke verjaardag moet dat geweest zijn rijbewijs en auto! Wat voor auto heb je gekregen?
Faye, Denzeltje staat ook nog steeds op mijn lijstje maar dat duurt nog wel even 3 jaar mijn meisje moet eerst maar even lekker genieten van kind zijn Doe binnenkort maar weer wat leuke nieuwe foto's van hem
Karlijn, Manen van Diaz groeien goed zeg, ze ziet er echt al stukken beter uit!
Zat in mijn bestand te kijken en moest hier toch wel erg om lachen foto is van 7 jaar geleden ofzo ik wilde graag met Dan over zo een slagboom die ze in de bossen altijd hebben om paarden en auto's tegen te houden, mijn hoofd doet het hem! Ergste is nog wel dat ik die broek, sokken, cap en geloof ook de trui nog heb, pas en draag
Edit: nee ik moest niet huilen, het was zo een aahhh moment Jerry (die witte kont op de foto) was er al over heen maar stond in 1 x stil dus ik knalde er zo goed als bovenop Ik zeg Jerry maar het paardje dat stil stond is helemaal niet te zien de witte kont is inderdaad Jerry maar we waren met 3 wie nummer 3 was weet ik zo 1,2,3 niet meer...
Laatst bijgewerkt door Jayney op 27-03-12 20:46, in het totaal 1 keer bewerkt
cupcake; wel op je tinkermevrouw blijven zitten hoor Leuke foto's. Van de artistieke foto's word ik wel een beetje draaierig.
Patrick: gefeliciteerd. Wat een geweldig kado heb je gekregen.
Hijadelaluna: leuk om Luna te laten dekken. Ik ben nu al benieuwd naar het veulen.
Tamadine: het gaat redelijk met mij en Jack. Ik moet qua vertrouwen in het rijden weer helemaal opnieuw beginnen. Maar het zal wel weer goedkomen. Ik twijfel nog of ik Jack meeneem naar de Veluwe (weekend weg met stal). Fijn dat het goed gaat met jou en Mona.
Karlijn: wat een gaaf zadel. Past het goed en is het niet te lang?? Wat voor merk is het??
Mira: spannend. Veel plezier alvast en geniet ervan.
Miesemuisje: wat een mooie foto's zeg!!
Jayney: dat gezicht inderdaad
Snackie: jij kijkt ook erg blij.
Wie gaan er trouwens zondag allemaal naar Asten. Dat is hier eigenlijk vlakbij. En zondag heb ik nog geen plannen.
@Kailonne Misschien kun je met een stalgenoot afspreken dat als het echt niet gaat jullie miss kunnen ruilen ofzo? (:
tinkerplein
Geplaatst: 27-03-12 22:03
Ziet er goed uit Karlijn!
Patrick,gefeliciteeeeeeeeeeerd ,jouw dag kan niet meer stuk.
Hey Tamadine,lieve Mona,gaat toch hardstikke goed zo?!
Miesemuisje,mooie foto's hoor
Mira,ben je aan het goochelen?
Snackie,fjn dat de bult kleiner was,gaat de goede kant op
Ellie,ik hoop zo op een goed einde
Bonte kontenparade vanmiddag in een zonnig Noordlaren.
Uitzicht vanaf ons terras
Wil Odjus ook heel graag laten dekken,maar we zitten een beetje vol ,ik zou nu toch echt serieus bezig moeten met de verkoop van onze twee 3-jarige ruintjes Mack en Diablo......
Lotte,hoorde van Nica dat jullie lekker gereden hebben,ze vond het heel gezellig
Er is geen paard op stal waar ik mee zou willen/kunnen ruilen. Ik probeer vanaf volgende week een paar keer te gaan buitenrijden met een stalgenoot die wel een rustig paard heeft.
wat een geweldig mooie foto's claudia!wauwww,ik ben jaloers.....
@carolien:ik hoop ook dat alles goed komt.t mijtenprobleem lijkt nu onder controle te zijn.volgens de stalhouder staat ze niet meer te stampen sinds die injectie.hehe eindelijk iets wat goed lijkt te gaan.heb gezegd dat zodra ze haar weer ziet stampen ze mij moet vertellen.dan bestel ik advantix en kan ik het eens proberen met pipeten.wie niet waagt..... wat een geinige bonte konten foto zeg!
Komt dan heel mooi uit Carolien, want ik vond het ook heel leuk Heerlijke dames ook om mee op pad te gaan
Ik zou eigenlijk deze avond gebruiken om vast mijn weekend in te plannen, ik weet nu wat ik ga doen, maar met een kip zonder kop idee Maar ik ben nu sinds ik thuis ben al met mijn zusje aan het praten, ze is al twee weken niet meer thuis geweest, switcht van vriendin naar vriendin Voordat er een vergunning afgegeven moet worden voor paardenhouderij etc. mogen ze wat mij betreft eerst een ouderschapstest invoeren...
goede vraag Jackytje, ik wil Spocks manen/staart/sokken ook wassen, maar weet ook niet waarmee! Staat nog een shampoo op stal, gewone,maar die is al een jaar oud haha.