Hallo Lepel heb je een tweeling paardje want dit stond bij ons in de wei (grapje) en bij ons heet ze Ulicia .
Eevee leuke foto's!Lepel wat een knap meisje!!Cobfan zo wat een gelijkenis! Freda is knap Wat foto's van het gespuis hier vandaag.
Kom ook maar weer eens spammen hier.. Vandaag heeft Liek foto's gemaakt van ons knappe meisje.. Aankomend dressuurtalent! Lekker bekkie van het super moedertje!
Ja, we hadden haar nog niet echt zien draven, maar vanmiddag in de bak stonden we allebei flabbergasted van wat ze liet zien..
Ow,wat een leukerd. Ben gekk op hele kleine tinkers !!!!Hoop dat onze jaarling ook vrij klein blijft,als ie volwassen is
hier nog een jarige vandaag.op 29 april 2010 geboren, caydootjeen caydo alweer 2 en al ruim boven de 1.50
mijn kereltje is ook alweer 3 jaar geworden vandaag. zo zag ik hem voor het eerstcallum een paar weken terug
Allemaal gefeliciteerd.callum Waarom zijn zijn manen zo kort?Ik heb een niewe aanwinst zal proberen later foto,s te plaatsen.
Heerlijke foto's weer Alle jarige paardjes gefeliciteerd!Anouk wordt dan wel 11 jaar alweer, maar dat is pas op 1 mei. Toch fotootjes van ons samen.Lekkere vliegende galop (dat hoofd ook van mij )En een op Anouk meeliftende lieveheersbeest
Wauw mooie foto's weer allemaal zeg!Vanmiddag even lekker pootjebaden met Balou Ze vond het hartstikke leuk, alleen op het moment van de foto keek ze natuurlijk niet leuk
gisteren bo opgehaald uit de opfok Tjaa wat zullen we hier van zeggen Maaar hij is ook een beetje schoner te verkrijgen
Marall schreef:Allemaal gefeliciteerd.callum Waarom zijn zijn manen zo kort?Ik heb een niewe aanwinst zal proberen later foto,s te plaatsen.Hij heeft schimmelinfectie gehad en heb toen zijn manen af moeten knippen maar bevalt heel goed dus hou het voorlopig zo.