Rosie is flink stekelharig geworden zeg! Drum's jongste Drumbeeb Rowen reageert op de juiste manier (zie bovenlip) op een buttscratch
wat een lekker dier hierboven Heide rit gehad van het weekend met een aantal vrienden die hier logeerden Helemaal rechts een dochter van mijn Indy (Indy 2de van rechts) 3de van links is mijn vriend.En de 2de van links is tinkerhengst Andes (gaat binnenkort naar de keuring)Incl een heerlijk cros filmpje http://www.youtube.com/watch?v=KyLQFkkYAsg
Wat een heerlijke tinkers allemaal Nou voor de verandering dan maar is uuhhh... ja een Drum dochter ( foto's van eind vorig jaar en ergens dit jaar )
Altijd weer genieten dit topic... En de laatste een hoop nazaten van Drum... heerlijk om te zien!!Hier een nazaat van Chuck...Brooklynn, 16 maandjes oud... en zoow lief!!
aahhh daar is mn mooie meiske! hier nog ns.. en voor de bezorgde typjes; het zadel weegt max. 2kg en nee er is niet op gereden aan laten snuffen en even op gelegd.ze vond het wel behsssstmijn paarden hebben het zo slecht
Heerlijk al die nakomelingen van Drum leuk om te vergelijken Vind Drum ook erg Van deze man worden volgend jaar de eerste beebs verwacht , ben zo benieuwd Huh wat zeg je
Ook indy heeft eindelijk haar eerste eigen topic hier op bokt [ITP] Prachtige foto's 'los' op de heide..mijn mooie tinkermeisje!
Melody's Stables Dililah vandaag een mooie 2e premie gehaald in Rockanje Princes Silana vd Duinhoeve eerste premie en jeugdkampioen ook in Rockanje gehaald,was vandaag een thuiswedstrijd.