[TI] [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

snowdon

Re: [HK]Kontengebonk dat is de nieuwe rage Deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 19:54

Hmm Tobias heeft hoogstwaarschijnlijk een ontstoken anaalklier. Ontdekten we zojuist, maar hij loopt dus ook mank (erdoor?)....

Nu moeten Arjan en ik morgen dus werken en zit even te dubben hoe of wat nu....
Zouden jullie enigzins wat spoed hierbij zetten of afspraak aan het einde van de werkdag plannen? Ik zit te denken om evt vrij te vragen, zodat ik zo vroeg mogelijk als de DA kan er heen kan..... pfff even in dubio.

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 19:56

tjah een ontsteking meot je snel bij zijn denk ik, voordat het misschien verder naar binnen slaat..
Lastig..

Knuffie voor Tobias

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 19:58

ja het is weer helemaal uitgepraat, ook met zijn ex gelukkig. we hebben haar een paar keer gebeld toen we onderweg waren om haar gerust te stellen en om onze goede kant te laten zien.

We hebben gewoon lekker samen zitten huilen en alles uitgepraat. Ik heb gezegd dat ze erbij mag zijn (al wil ik het liever niet) maar zij zit daar ongemakkelijk, ik niet, ik trouw met mijn man waar ik van hou. Zij zit daar met haar ex-schoonfamilie die haar vast niet echt zullen aanspreken dus als zij dat zo wil dan mag dat hoor... We hebben wel al gezegd dat Sanne waarschijnlijk naar voren wordt geroepen om wat in ons trouwboekje te tekenen, maar dat vond ze niet erg zei ze ... jaja zij staat voor l*l ik niet ;)

Ik vind sir camelot eigenlijk helemaal niks :o

pff mn hand doet echt pijn, zelfs typen voel ik

Biancaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 19:59

ik zou ook wat vroeger gaan hoor Leon, je weet niet hoe lang het daar al zit en wat het daar aan kan richten...

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:02

*gooit twee kaassouflés in de pan :Y) O:) *

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:03

Lastig Bianc.. wel jammer dat je iemand op je trouwdag meot hebben die je er eigenlijk neit bij wilt hebben maar goed als daar tegen over staat dat mich zijn dochter erbij kan zijn dan is dat natuurlijkw el heel erg fijn!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:08

jeetje bianca :(:)

Leon ik zou morgen wel even gaan, aan het einde van de dag kan ook. Maar zou niet langer wachten. Is erg vervelend voor honden.

Wow die sir Camelot is gaaf!!!

Angela doe de groetjes aan je ouders!

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 20:08

Tobiasje ontstoken anaalklier :(:)

Bianca, wel vervelend dat ze er "zo graag" bij wilt zijn, nouja, ze kan jullie dag niet verpesten :D

Puck aan de kaassouflés :Y)

Sir Camelot is leuk :D

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:10

snowdon schreef:
Hmm Tobias heeft hoogstwaarschijnlijk een ontstoken anaalklier. Ontdekten we zojuist, maar hij loopt dus ook mank (erdoor?)....

Nu moeten Arjan en ik morgen dus werken en zit even te dubben hoe of wat nu....
Zouden jullie enigzins wat spoed hierbij zetten of afspraak aan het einde van de werkdag plannen? Ik zit te denken om evt vrij te vragen, zodat ik zo vroeg mogelijk als de DA kan er heen kan..... pfff even in dubio.

Ben nog niet bijgelezen, wil wel ff Bianca veel sterkte wensen, meis, wat een ellende allemaal!
Ontstoken anaalklieren is niet iets heeeeeel verschrikkelijks Leon, je kunt zelfs zelf leren de anaalklieren als het ware uit te knijpen om een ontsteking te voorkomen. het preciese verhaal ken ik niet, ik laat het de dierenarts heel soms doen bij de enting.
Die zij toen; dat kun je zelf ook ;( Ik zei nee dank je, daar betaal ik u met liefde en plezier voor :D
Het is natuurlijk wel pijnlijk; vergelijk het met aambeien..... dus hoe sneller Tobias er vanaf is, hoe sneller hij weer blij is.

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:12

Oh Ellen, wat klinkt dat smeuiig :')
Nee, ik snap dat je dat de DA laat doen.
Echt heel sneu voor Tobiasje..
Ik weet verder niet goed wat je moet doen, maar ik denk dat je je gevoel achterna moet gaan.

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:36

Sorry kort bijgelezen!
Beretrost op ellen en puck + ponies :D Super gedaan meiden!
Janet al eerder gezegt, maar ook jij ziggy en angela super gedaan!
Leuke foto's gezien!
Nou kreeg net hier een pm over die fjord, mensen zijn vandaag wezen kijken en ze is verkocht. Super jammer....

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:47

Goh zeg, als je door internettroubles het even niet bijhoudt, snap je meteen niets meer van dit topic…. :+ :o

Hier vandaag lange buitenrit gemaakt met vrienden, Mees heeft nog op de nieuwe fries gereden buiten, deedtie braaf. In de kudde gaat het nu minder, hij heeft nog erg veel hengstenstreken, en staat daarom nu weer apart…. Ander friesje moest het nogal ontgelden en hij sprong er steeds op. Kascha en Banbay gaan super, voor de wagen allebei al naar buiten geweest, prijs me elke keer weer gelukkig met twee van zulke heerlijke paarden…. :D

Zo, ga nu poging tot bijlezen doen…
:+

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:54

Mallow schreef:
Sorry kort bijgelezen!
Beretrost op ellen en puck + ponies :D Super gedaan meiden!
Janet al eerder gezegt, maar ook jij ziggy en angela super gedaan!
Leuke foto's gezien!
Nou kreeg net hier een pm over die fjord, mensen zijn vandaag wezen kijken en ze is verkocht. Super jammer....

En mallow is er ook een beetje bij geweest Eva! Op de heenweg heeft Niamh Mallow's deken opgehad :+:
Dat heeft vast geluk gebracht!!!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:55

Eva wanneer ga je bij dat fjordje kijken?

grrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 20:59

Janet, ik ga niet 20 blz. teruglezen, maar heb je al weer een baan of er zicht op?
Zag foto's van het ringsteken, stoer hoor!!!

_janet_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 21:03

Ben al druk bezig. HEb me ook opgegeven voor tijdelijk werk hier in de buurt bij het NAK (nederlandse agrarische keuringsdienst) moet je monsters van aardappels nemen en onderzoeken.

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 21:04

Goeieavond!
Ga eens even bijlezen, want volgens mij is er weer aardig wat te lezen.

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 21:13

Louis.... Welk kind van mij wordt verkocht aan Ellen? :?
Wat een fantastische quote! :D Vind die van Mirjam ook altijd geweldig.... Maar die van jouw mag er ook zeker zijn.... +:)+

Diverse mensen aan het snacken geweest... Lekker ongezonde hap.... Hier verse pasta op met tomaatjes, uien, ham en kaas... Was ook erg lekker....

Euhm....

Tobiasje niet zo lekker :(:) Lijkt me niks zo'n ontstoken anaalklier... Klinkt alleen al rottig....

Angela Potter :D
Foto's van Janet zijn super leuk. Jullie zagen er geweldig uit! Ziggy nog gesteigerd, maar verder super brave reus...

Bianca.... Wat een gedoe meid! Vind het zo sneu voor jullie :(:) Maar zou fijn zijn als Sanne erbij is vrijdag en dan maar met mam. T'is niet anders... ;)

Hee Marleen... Hoe is het bij jullie? Ah lees het al... Lekker een buitenrit gemaakt en met de paardjes gaat het prima zo te lezen... ;)

Meiden super gedaan in Grave! Leuke foto's gezien! Gefeliciteerd!

Eef... jammer van de fjord.... :(:)

Vind Sir Camelot ook wel mooi... Die eerste foto is hij wel heel erg opgericht en doet me aan een fries denken... Die trotse houding... Hij zou van mij wel iets zwaarder mogen zijn, maar vind het toch wel een mooi paard. Gave site ook trouwens....

Had vandaag willen rijden, maar heb koppijn... En het was zo warm vanmiddag.... Vanacht ook een hele nacht zowat op geweest om die jongste uk voortdurend wakker was en uit bed kwam.... Huilen, helemaal van de kaart... Pfffff.... Heb het nu gehad...
Zo lekker wat pistachenoten snoepen en glaasje wijn en dan naar bed denk ik....

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 21:17

draaakje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 21:20

mooi omgeving leon, en leuk, een hert!

en een mooie renate!

lasagne was erg lekker :) hele bak ik ook opgegaan dus iedereen vond hem vast lekker.
het zou heel de week kunnen dat ze bellen, weet niet precies welke dag. maar het zou voor half aug. zijn en ze zouden zo snel mogelijk iets laten weten.

jeetje heftig bianca...

zo lois, respect voor je bijlees actie, jeetje!

als het kan zou ik er wel een beetje haast achter zetten leon, beter te vroeg dan te laat, zeker met een ontsteking. als het naar binnen slaat ben je veel verder van huis.

oe lekker, kaassoufflé-s

en nu snel naar de fotos kijken :)

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 21:22

Lucy_1 schreef:
Louis.... Welk kind van mij wordt verkocht aan Ellen? :?
Wat een fantastische quote! :D Vind die van Mirjam ook altijd geweldig.... Maar die van jouw mag er ook zeker zijn.... +:)+

:') k heb t ergens gelezen toen jullie t over kinderen hadden _O- :=

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 21:23

"Niet doen..."
"Blijf af..."
"Laat los!"
"Zijn je oortjes kapot?"
"Kijken doe je met je oogjes niet met je hoefjes/tandjes..."
"Je gaat zonder muesli naar bed hoor!"

Dit waren zo een beetje de geluiden op de wei vanavond, mest scheppen met Terror Gaap... :roll:

Zag nog wat raars door de lucht vliegen, remde je bezem niet meer Angela?

Renate is lief :+:

Ow ja dus een eend in schuim kan wel en een kat op de scanner niet >;)

Jeetje Bianca :(:) vind het zo rot voor jullie dat het allemaal zo moet en dan die kleine meid ertussen ;(

Lois heeft m'n mugje-in-de-winter foto gevonden :D kwam toen zwaar verkleumd een collega met fototoestel tegen.
En record bijlezen verbroken :D

Jeutje wat een reus is Sir Camelot, zijn z'n ouders bekend?
Wel een rotplek om stalmeester te zijn (ziet Leon rondlopen met mestvork en veer op zijn hoed).
Ik zou morgen naar de DA gaan :(:) Tobias.

Jammer van de Fjord, Eva :(:)

Marleen heerlijk buitengereden.

Lies een offday :(:)

Ziet er als een topdag uit Puck daar in Grave!

ellieellende

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 21:24

Jaaaa Lois! geweldige bijlees actie, ik kan vast verklappen dat ik dat denk ik niet aankan na mijn vakantie.....

Lies; ik wilde je kluskind kopen, enkele pagina's terug.... hij werkte voor 5 euro per week? Toen zei ik; ik betaal het dubbele! Denk dat Lois daarop doelt! :P

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 21:24

_Rhiannon_ schreef:
"Niet doen..."
"Blijf af..."
"Laat los!"
"Zijn je oortjes kapot?"
"Kijken doe je met je oogjes niet met je hoefjes/tandjes..."
"Je gaat zonder muesli naar bed hoor!"

:')

Resi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-09 21:29

ellieellende schreef:
Lies; ik wilde je kluskind kopen, enkele pagina's terug.... hij werkte voor 5 euro per week? Toen zei ik; ik betaal het dubbele! Denk dat Lois daarop doelt! :P

_/-\o_

Whaha, Denise, die foto is super gelukt :D

"Je gaat zonder muesli naar bed hoor!" :')