hallo tinkertjes..............ben op zoek naar ervaring , zou graag een tinker willen kopen , maar op de stallen worden ze zeer afgeraden omdat t koudblouden zijn en zeer veel been werk nodig zouden hebben , dit kan ik door handicap niet geven ook dochter moet er op rijden ook zij kan niet met de benen werken (heeft ook n rolstoel)
mamauba,,,,,,hoe doe jij dit met je rug?
Jayney
Geplaatst: 18-12-09 23:26
Wat komt er toch weer veel moois voorbij in de sneeuw Zo lijken ze allemaal wel lekker geel omdat het sneeuw zo wit is Hier mijn ventje ook even in de sneeuw
stalnijmegen
O wat geniet ik hier van al die mooie tinkies in de sneuuw zeg ze zijn allemaal even mooie die kanjers Wat een heerlijk ras zijn we toch allemaal verliefd op
Hier vanmiddag weer met de arreslee op pad geweest. Dit keer even "vreemd gegaan" met een fries Voor de grap heb ik hem even bewerkt Morgen hoop ik met een van de tinkers te gaan.
De tweede foto: mijn drie lekkere paardjes tevreden aan hun ontbijt; Biggels, de draver en Gemma
Laatst bijgewerkt door Olympia op 20-12-09 18:43, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto weggehaald. Het is een topic om je tinker te showen en niet je fries.