Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)

wat een boerenLUL.............Sterkte! Mooie foto's van Ziggy en Prada.
(en ik maar lachen
)Gelukkig voor hem was er een vrijwilliger.
Mooie Tink heb je.
)en die had na een paar dagen al droes.ellieellende schreef:Ik vind het sowieso wel leuk om eens foto's te zien van jullie paardjes!!!
! En ze komen hier ook geregeld voorbij.
. We hebben de onze ook wel eens een tijd dicht moeten gooien, omdat er gespamd werd.

als ik iemand vergeet.
Fenore lekker in de vlechtjes gezet...
voor je oma..
Fijn dat het met de droes de goede kant op lijkt te gaan... Echt een drama die ziekte
heerlijk in dat droge zand met je natte vacht haha 

My gód wat ben ik nat geregend net
Was met Jessie aan het trainen in de bak, weer eens met bit. Bosal is allemaal heel leuk en ze loopt er super op, maar ze is zo stijf en scheef als wat, en met bit kan ik net wat lekkerder even constante druk op twee teugels houden, en haar dus récht houden. Jes mag zich graag opkrullen of de kant op buigen naar de kant die denkt dat leuk is. Met als gevolgd dat we altijd scheef door de bak gaan
Constante druk op de bosal is uit den boze, dus maar de trens eraan gehangen. Ging lekker, ze werd losser en losser. Maar de galop..
Weet niet wat het is, maar het lijkt wel of ze het niet kán
Heel langzaam, héél moeilijk en ze begint meteen te puffen. Wil haar de komende tijd flink veel trainen en loswerken, kijken of het daarmee over gaat. En anders maar weer de osteopaat, dit is niet normaal 
Nog wel heel lang met hem staan kriebelen, ik zijn hals en borst, hij mijn schouder
Lucy_1 schreef:Zegt me niets dat zadel, zal zo es even op google kijken, maar het belangrijkste is dat je er een fijn zadel aan hebt.Denise... leuke date gehad? Heb een Cavaletti 4 th level. Heb vanmiddag nog even gereden en het zit echt fantastisch... Gewoon genieten!
voor je oma..
), hij woont op een boot in de haven van Hellevoet (waar vorige week een lijk dreef en waar eergisternacht 16 man zijn opgepakt die een wraakactie poogden), met de hond gestoeid (kruising herder - retriever) die me zo vloerde en daarna nog naar een coverbandje in de kroeg gekeken.
, loopt al netjes me aan de riem 

Maar toch heerlijk gereden

. Was echt een bevestiging dat het allemaal goed zit met mallow
, lekker kunnen crossen, en ook lekker kunnen relaxed. Knappe poon