Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
snowdon schreef:Tobias z'n koorts is vanmiddag over de 40 graden geweest, is nu zo'n 39,6. Moet rond de 38 zijn.
Dierenarts constateerde op eerste plaats symptomen van schildklierproblemen, maar het rijmt nog niet met de koorts. Hij heeft nu antibiotica en pijnstiller gehad. Koorts schommelt nog, dus dit blijven we in de gaten houden. Moet voor half 8 nog even de dierenarts bellen hoe het dan gaat en kan ze vannacht ook gewoon bellen. Morgenmiddag weer een afspraak aldaar.
Heb morgen vrij genomen, vandaag heeft Arjans moeder Tobias opgevangen. Daar ben ik nu ook nog.
Reden van de koorts is dus nog niet achterhaald.
Die schildklier kan nog een hoop problemen gaan geven ben ik bang. De voornamelijkste symptomen zijn het slome trage bewegen en de lusteloosheid, tesamen met de uitslag overal op zijn lichaam.
Die uitslag had hij al langer, maar ik dacht in eerste instantie aan vervelingsgedrag in de bench wat een gewoonte werd... en later aan een voedingsallergie. Vlooien hadden we al uitgesloten.
Maar het zijn dus idd geen vlooien, geen verveling en ws ook geen voedselallergie in de normale zin van het woord.
Ik heb de dierenarts zelf nog niet gesproken, dus kan nu nog even een onsamenhangend verhaal zijn.
Stennisje schreef:Arm Tobiasje...Sterkte met je rug Leon
Ik duim dat het allemaal goed komt met Tobias
![]()
Gaaf Chantal voor het eerst op Flannagan! Jij ook sterkte met je rug![]()
Arjan eerder terug