[TI] [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DianneM

Re: [HK]Deel 5. Op naar Deel 6! Met ons tinkergeklets!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 07:48

gatsie Marleen... Veel sterkte voor Kiki, hopelijk heeft ze er verder weinig hinder van..

Ik heb trouwens misschien een nieuwe auto!! de nieuwe ford fiesta(1.3 futura)!! Mooi sportief bakkie met bijna alles erop en eraan, maar kan er helaas geen paardje mee trekken. We gaan nog even het een en ander narekenen, als alles doorgaat, hebben we hem per 1 september. Mijn schoonmama gaat ons financieel helpen hiermee.

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 07:55

Goedemorgen!

Angelique aan het snotteren Ach gut

Dianne een nieuwe auto, wat super van je schoonmoeder dat ze je wil helpen Go jij! Go jij!

Ga zo es aan m'n voerrondje beginnen.

Straks DA even bellen, Ilse heeft tijdens en na het rijden wat witte neusuitvloei en ik vind dat ze snel zweet en dat het lang duurt voor ze op adem is.
Nu is dat met het benauwde weer natuurlijk niet zo raar en hopelijk zit het alleen tussen mijn oren.
Maar het is de bedoeling dat ze donderdag uit logeren gaat en ik wil niet dat ze daar iets overbrengt.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 08:13

Stennisje schreef:
We kunnen 18 augustus ook heel Breda blokkeren voor het overige verkeer, Leon, dan kun jij rustig rijden.

Goed plan Haha! Slaag ik misschien nog eens Huilen van het lachen

Ieuw... ik vond Crocs al verschrikkelijk en dit is wel heel erg ranzig hoor Denise...

Hier is het nog steeds benauwd Zij zijn groot en ik is klein!

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 08:18

afrijden in breda is echt rottig... Heb er nog nooit een aardige examinator gezien... En al die kl*te straatjes daar, ze kiezen nooit en makkelijke route.. De eerste keer had ik echt bijna slaande ruzie met een ouwe zak van een examinator.. Bijna 10 jaar later kan ik het hem nog nie vergeven haha! ik was toen gezakt omdat er auto's op het fietspad voor de stoplichten stonden voorgesorterd voor rechtsaf en ik stond ernaast voor rechtdoor. Toen de lichten op groen gingen, greep hij in door vol boven op de rem te gaan staan midden op de kruissing. Daarna stelde hij de vraag of ik wel gezien had welke kant de auto's opgingen.. Ik zei ja, ze hadden hun knipperlicht aan naar rechts, heeft u dat niet gezien dan? Uiteindelijk kreeg ik hiermee gelijk, maar heeftie me laten zakken omdat ik een te korte volgafstand had bij een trekker die ik in wilde halen.... Ze naaien je toch wel als ze willen...

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 08:44

goedemorgen.

Peetorlan: Gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Leon: 18 aug spannend dus Knipoog

Teuntje: nieuwe auto misschien, klinkt goed!

Marleen: een lekker zwembadje in het weiland Lachen
Beterschap voor kiki, hopelijk knapt ze snel op en worden de andere paardjes er niet ziek van Lachen

Siet: misschien toch m1 ruiter voor shania, ben benieuwd..

Hier is het wel wat agfekoeld, ben benieuwd hoe het weer blijft vandaag, vanavond lessen.
Gister lekker met mams terras gepikt, was erg gezellig Knipoog

@janet: en ziggy nog voor de wagen gelopen?

@stennisje: succes met de veearts hopelijk valt het allemaal mee! Ach gut

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 08:55

iel stnnisje vieze naaktslak in je crocs haha

berdien heeft wel een aparte dierensmaak Knipoog libelles en naaktslakken lieV Knipoog haha

Marleen beterschap voor de kleine Kiki!

TK lekker op terras gezeten Lachen

Ben gister nog even na de paardjes geweest.. deed de wei los en de moeders kregen wat onenigheid wie er als eerste uit mocht, dus ze besloten het met zijn allen op een rennen te zetten en zoef, 4 tinkers ervandoor Nagelbijten / Gniffelen Gelukkig weten ze de plek van hun stal (en dus eten) goed te vinden en stonden ze mooi ieder in hun eigen stal te wachten tot ik er aan kwam Lachen

grid

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 09:30

l0rdJ schreef:
als ze in vlechten zitten, dan blijven de manen heel. ze hebben geen last van de vlechten dus waarom ook niet Haha! Ze hebben heerlijk veel gezelligheid hier hoor, ze staan in een heerlijke grote kudde, alleen maar aan het rennen en spelen ze hebben het absoluut niet slecht!

Moet zeggen, dat ze hier het alleen maar vervelend vinden de manen los, ze lopen dan alleen maar te schudden! Zelfs 2 waarvan de voorpluk in de vlecht moet, anders worden ze helemaal gestoord ervan!

En ze zweten veel minder onder de manen, wanneer het in de vlecht zit, en het is makkelijker met rijden Haha!

l0rdJ schreef:
…Hier hebben we ook echt liever sociale paarden, dan lange manen. Maar we hebben het nu alletwee dus dat is helemaal mooi Haha! Ik kan jullie vertellen, ze kriebelen meer dan dat ze eten! En dat zegt heel wat bij dit ras geloof ik hihi Haha!

IDEM HIER *LOL*
Say staat dagelijks met 4 vriendjes op de wei en juist door de vlechten wordt er niet geknabbeld en blijven ze heel maar gekroeld wordt er genoeg Ja http://www.mijnalbum.nl/Foto-SZ44QLDC.jpg (niet de mooiste foto maar Sayla blieft niet gefotografeerd te worden als ze aan het kroelen is Nagelbijten / Gniffelen hodut dan altijd meteen op ...)
En ze zijn naar mijn idee dus juist dikker geworden door vlechten Ja toen ze kwam had ze echt sprietmaantjes kijk maar:
Afbeelding
Wat was ze toen schraal hè Ach gut

Voorpluk heb ik dus eigenlijk nooit in vlecht omdat Say dat niet fijn vind en die is dus ook weinig gegroeid Knipoog

Staart vlechten kan hier trouwens juist niet (schuurt ze Scheve mond)

Bloos! Marleen pff sterkte ermee hopen dat ze snel opgeknapt is! Ach gut … lees nu toch droes waarschijnlijk Scheve mond sterkte!

Haha! lucy en ik ben dan weer jaloers op je stal, veulies Dromen en Luna is ook LEUKKKK!!

Peetorlan klinkt goed nieuwe baan Dromen ennuh idd altijd handig een keten in meerdere plaatsen zo dat wellicht met verhuizing kan blijven werken Cool en dagje minder werken voor evenveel uren lijkt me toch ook wel fijn *LOL*

Ach lief Aman en Snowdon Lovers

Whaha Berdien hoe je dat omschrijft Huilen van het lachen idd volgens mij als ze goed rijp zijn moet het gewoon van pit af gaan Ja dus beetje geduld hebben Tong uitsteken

Haha! Sita M1 ruiter in de herkansing, idd toch leuk dat ze mailt, hopelijk is het een leuke meid die net als Arjan als een blok valt voor Shania Cool

Nagelbijten / Gniffelen leon vast succes in Augustus!! Zal op vakantie aan je denken/ duimen Ja
en ’s avonds afdakje klussen…

ieuw naaktslak tussen tenen Nagelbijten / Gniffelen

uhh verder lastig bijlezen op het werk Clown Voor mijn gevoel ben ik redelijk bij maar zal vast wel iets over het hoofd zien Bloos
bladzijdes gaan te snel Nors opkijken

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:29

Moggeh....

Je hebt weer een prachtige reactie geplaatst Grid! OK dan! Haha!

Jakkes zeg, een naaktslak tussen je tenen... Moet er niet aan denken Nagelbijten / Gniffelen

Hier is het snikheet....

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:39

Toch fijn dat ze richting eten gaan Dagmar.
Ilse denkt dat ze niet meer weg kan als ik m'n hand onder haar kin leg, pas schoot ze in de voorste wei het hoge gras in, terwijl ze naar achter moest.
Ze had geen halster om en toen ik eenmaal m'n hand onder haar kin had, zag je ze echt denken 'oliebol, gevangen...'

Het is hier ook wel een stuk afgekoeld, had net de jaarlingen weer op de wei toen er een bui aan kwam drijven, maar daar viel gelukkig niets uit.
Hoe kan het bij jou nou snikheet zijn Lies Verward ik had het daarstraks zelfs een beetje koud op de wei.

Ilse schuurt wel eens met haar hals langs de stal, met vlechten zou ze vast komen te zitten.
Begin het jaar had ik ze in de vlechten op de wei gezet en toen waren de kruintjes die normaal onder haar manen vallen verbrand Ach gut

Ik heb 5x over het afrijden gedaan, het is gewoon echt een jury-sport.
M'n laatste examinator was toevallig ook KNHS jury-lid, dus al keuvelend over de paarden zo geslaagd.
3e keer dat ik op moest had ik net op m'n playstation geraced, de arme man moest zich gewoon vasthouden Nagelbijten / Gniffelen

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 10:49

Misschien werk ik te hard Denise Nagelbijten / Gniffelen

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:28

Het is hier ook warm, al koelt het langzaam af. Net mijn paspoort op wezen halen, dacht slim te zijn en met de bus te gaan. Ik fiets normaal nogal hard namelijk Clown en dat is niet zo bevorderlijk voor je uiterlijk met dit weer Huilen van het lachen maar in de bus was het nog veel snikheter. Ben weer een litertje vocht kwijt geraakt zo onderweg.

Hebben jullie dan de vlechten tot helemaal onderin hangen? Misschien is dat het, ik vlecht ze tot halverwege, en het haar wat dan niet in de vlecht hangt wordt echt zo lelijk Scheve mond vandaar maar geen vlechten meer Clown

Afrijden.. Lips are sealed heb er zelf 4 keer overgedaan, ik ging hele rare dingen doen van de zenuwen. Mijn hart sloeg ook letterlijk op hol, dus ik ben aan de bloeddrukverlagers gegaan Bloos en toen slaagde ik de vierde keer wel, puur omdat ik kunstmatig rustig werd gehouden. en ik had een hele lieve examinatrice, dat scheelde ook wel.

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 11:32

Bloos ik wilde net het gras maaien, gooi ik benzine in het gaatje van de olie Gestoord

dus word niet maaien vandaag Slapen ons pap mag even kijken hoe en wat als hij er is, wil niet in de fik vliegen, hebben we al een keer meegemaakt Clown

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:08

Lucy_1 schreef:
Misschien werk ik te hard Denise Nagelbijten / Gniffelen

Pling Dat zal het zijn, moet je bij mij op de wei even lint komen spannen, je waait zowat weg.

Lekker warm met de bus, echt charmant is dat warme weer niet, mijn buik gaat altijd zweten, heb je van die rare vlekken in je hemdje, mouwtjes hoef ik al helemaal niet te doen.

Licht ontvlambare grasmaaier, kijk maar uit TK!

Net naar de kapper geweest.
Ik weet ook wel dat 3x blonderen en daarna 2x bruin verven in een paar maanden tijd niet goed is en dat daardoor m'n haar onderin groen pluis vertoont.
Mens bleef maar doorzagen, had liever dat ze het gewoon wegknipte Vork
Maar gelukkig wel wat nuttige tips meegekregen voor het groene, ketchup werkt namelijk ook niet zo denderend.

Krijg net een sms dat ik 3 oppaspaarden minder heb, eigenaren zijn net geland, heb ik er nog maar 11 over Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 12:36

oppaspaarden?
ketchup in je haren?
hmmz... ik mis n hoop Haha!

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 13:03

Als je bruin over geblondeerd haar mikt, gaat het een beetje groenig zien, soort groene waas erover.
Ketchup wil dan nog wel eens helpen, omdat het rood is.
Maar een spoelinkje met wat rood erin was beter volgens de kapper.

De eigenaren van de paarden naast Ilse waren op vakantie, dus ik zorgde voor hun 3 hengsten.
Verder zijn er nog vrienden van me op vakantie en die hebben er 11 waar ik voor zorg.
En dan is het maar goed dat ik vakantie heb, anders zou ik gillend gek worden, kost me toch 3 uur op een dag om alles te voeren en van water te voorzien.

panter1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:37

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 14:56

Berdien schreef:
Het is hier ook warm, al koelt het langzaam af. Net mijn paspoort op wezen halen, dacht slim te zijn en met de bus te gaan. Ik fiets normaal nogal hard namelijk Clown en dat is niet zo bevorderlijk voor je uiterlijk met dit weer Huilen van het lachen maar in de bus was het nog veel snikheter. Ben weer een litertje vocht kwijt geraakt zo onderweg.

Hebben jullie dan de vlechten tot helemaal onderin hangen? Misschien is dat het, ik vlecht ze tot halverwege, en het haar wat dan niet in de vlecht hangt wordt echt zo lelijk Scheve mond vandaar maar geen vlechten meer Clown
Afrijden.. Lips are sealed heb er zelf 4 keer overgedaan, ik ging hele rare dingen doen van de zenuwen. Mijn hart sloeg ook letterlijk op hol, dus ik ben aan de bloeddrukverlagers gegaan Bloos en toen slaagde ik de vierde keer wel, puur omdat ik kunstmatig rustig werd gehouden. en ik had een hele lieve examinatrice, dat scheelde ook wel.

jep helemaal door tot het eind, en halverwege wel een stiekje, mocht het losgaan aan de onderkant dat niet meteen de hele vlecht los schiet, maar tot halverwege scheeld weer vlechten Tong uitsteken
hier zie je de vlechten goed hangen, zo hebben ze ze allemaal:
Afbeelding

Hier valt de hitte gelukkig erg mee!
Heeft hier vandaag zelfs behoorlijk geregend!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 16:42

Oh dan zal het daaraan liggen Clown

Haal ik twee lijsten voor de twee artprints van JoSav, molt mijn moeder het glas van eentje. Ze was wel heel sneu, ze is al zo gestresst de laatste tijd Ach gut Heb maar gezegd dat het niet erg was, lijsten waren niet duur en het ís ook flutglas Clown

A_Pallieter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 17:52

das balen berdien! heb je artsprints door josav laten maken?

Lucy_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 18:11

Heb vanmiddag lekker foto's wezen maken bij Stennisje.... Maar ga ze vanavond pas bekijken... Eerst lekker een rondje hobbelen met mijn meisje... Doei!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 19:05

Ja

Even kijken hoor.. ze heeft ze nog wel op Bokt staan.
Deze:
Afbeelding
en deze:
Afbeelding

Staat zo gaaf in een zwarte passe-partout en een zwarte lijst Haha!

Onze poezels genieten weer van het zonnetje, het regende hier vanmiddag toch nog even flink, en dan krijg je écht niet naar buiten. Nou is het weer lekker weer, en wat vind je dan op de tuintafel?
Afbeelding

D_Travis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 19:12

ahh wat een schattige foto berdien Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:45

Poezel of kater, Berdien?
Echt nét onze Doolittle!

Lijkt me idd een hele 'dagtaak', Denise!

Hmmz vlechten... ik vlocht ook altijd tot het eind, maar hier word het ook alleen maar dunner. Snowdon en Chayenne hebben zulke manen zoals Sayla had op die oude foto hier boven ergens. Best triest vergeleken met vele tinkers van jullie.
Maarja.. misschien komt het ooit nog goed, voorlopig heb ik een shet met manen waar ik trots op ben Clown
En dan puur natuur *LOL*

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:51

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-08 20:52

Had je kanjer net al gespot Haha!