Hahah soms heb je het gewoon even nodig. Lekker uitslapen! Alleen wel met een onstoken oog uit bed gekomen, en me hoofd voelt ook niet lekker. Maargoed, vanmiddag even btg gaan kopen. En heel veel leren!
rommulus
ik kan het ook wel zien hoeveel ik nog heb maar neem er de moeite niet voor zit altijd zo rond de 30 euro alleen mijn bel minuten komen niet op sins ik weet thuis woon
Geen flauw idee Maya, ik werd wakker vanochtend.. En hij was helemaal rood en vies.. En hij brand ook redelijk.. Zomaar ineens.. Dankje! Maar dan schuift het toch wel door naar volgende maand of niet Rom ?
pff onstoken ogen ik zie er toch al permanent uit als graaf dracula dus ik maak me er vaak niet druk om ik zou zo zeggen kijk het aan word het erger even naar de ha word het minder niets van aantrekken
kan zijn dat een wimperhaartje geiriteerd heeft of dat je je oog zelf iets beschadigd heb met wrijven ofzo dus geneest het vaak met 1 a 2 dagen
Ja idd, ik heb het wel vaker gehad, soms ging het na 2 dagen weg. Maar heb er ook een jaar mee rond gelopen bijna, waarbij echt niets holp. Maar dat ging ook weer over
timokyana
Marjolein sterkte met de verkoop van dabje, geloof goed dat je ze gaat missen.
Nou ik heb het overleefd, mw was HEET pffff. We waren op en neer geweest naar de heren, nou toen we daar weer weg gingen kon mw spontaan draven op de plaats hihi. Lang geleden dat ik Kyaan zo gezien had. Lekker fris. Janeeba gaf geen kick trouwens, hinnikte wel toen mams terug kwam maar liep vrolijk met nienke verder, die twee staan ook continu samen. Kyana word schraler in de heupen dus ik heb besloten dat we donderdag janeeba afspenen.Kyana blijft na de les op de andere stal. Snik, wil het eigenlijk nog niet maar denk wel dat het het beste is voor beide.
Maximus (kleine broer van Ziggy) heeft voor de kar gestaan!!! Ging echt goed!! 3 rondjes door de bak zonder moeilijkheden.. Helaas geen foto's maar ik heb nog wel anderen tegoed...
cute he?
Laatst bijgewerkt door Paintlinger op 13-11-07 13:10, in het totaal 1 keer bewerkt
rommulus
Ja kyaan levert nu zichtbaar in dus het moet maar denk dat het allemaal wel mee zal vallen. Janet: ze blijft zeker bij ons alleen kyaan verhuisd naar de mannen
Ze is bijna 5 maanden. Ik had ze het liefst tot 6 maanden minimaal bij elkaar gehouden, maar moet gewoon naar de merrie kijken inderdaad En janeeba is zelfstandig genoeg, hangt alleen maar bij nienke en zelden bij mams om even aan de melkbar te hangen. Het was wel koud zeg brrr, foto's zijn aan het uploaden