Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jane2 schreef:Ik las pas een artikel over een goede paardentandarts. Daarin werd verteld dat als je de achterste tanden/kiezen goed wil behandelen je het paard echt moet verdoven. Omdat je er anders simpel weg gewoon niet goed bij kunt komen. De spieren/kaken moeten zich goed kunnen ontspannen wil de tandarts zo ver achterin kunnen komen.
Ik weet niet of dat bij jou ook gebeurt is. Maar ik had bij mijn vorige paard een tandarts die nooit verdoofde als dat niet nodig was.
shillelagh schreef:Geen idee of je via een bloedtest een ''allergie'' kan vinden voor pollen. Bij mij was het eerst ook goed doorrijden en de ontspanning in de rug. Want haar rugspieren waren te kort om te kunnen ontspannen. Dus losrijden en de rugspieren rekken en strekken wil ook helpen (veel stelling vragen, (slangen)voltes etc. rijden)
Ik heb mijn (2 jaar durende) stage gehaald!! Nog 3 toetsen maken en dan heb ik als het goed is mijn diploma!!!! Nog wel op mijn stage (werkplek eigenlijk) doorwerken tot september maar oh my god. Ik ben er bijna!