Super dat hij zo goed gaat! Het genieten straalt van jullie foto's af.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

en ze staat hier nu ook eigenlijk al een dikke maand hé
dus zo erg als ons vorige zorgenkindje (misschien dat sommigen haar nog kennen) Melody ziet ze er helemaal niet uit, het is vooral het vertrouwen in mensen dat nu nog moet groeien
maar ben erg blij dat jullie haar er goed uit vinden zien
want een schoonheid is het wel

Maar ik moet toch echt nog minstens drie jaartjes wachten op mijn eigen knollie. Dat wordt denk ik dan óf een tinker óf een belgisch trekpaard. Nimby schreef:Dat is leuk! En erg netjes.
En hopelijk lekker
Hoeveel veulens komen er eigenlijk in 2015?
Drie bij Chimello, twee van Noedel, een van Caily, van wie nog meer? Aranka niet toch?

en
voor iedereen die het hebben wilt, hier vooral heel erg druk, werk, pension/opfok wat ineens loopt als een trein, zelf weer fanatieker aan het rijden, Caily die extra zorg nodig heeft, website's, en ik vergeet nog wel wat
Ga vanaf nu ook weer proberen fanatiek te solliciteren, dus mocht iemand wat weten hier in de omgeving, let me know!
. Maar ik lees elke dag even mee en geniet van al jullie mooie plaatjes hoor

4e merrie was helaas niet drachtig gescand de tweede keer. Nog een keer voor de zekerheid laten opvoelen en zeker leeg. (Shylow was ook leeg gescand en toch heeft ze een veulen gekregen dus vandaar).