Geen maanogen, maar wel een pony die de goede kant op gaat. Prachtige foto's gezien weer !!
Biancaa
Geplaatst: 16-11-12 18:15
Hier ook blauwe ogen:
mama (met dank aan Snowdon)
zoon Givency
Dochter Bries (met dank aan Dianne)
en zoon Móhr had een scherfje blauw en een bijna half maanoog
Miepjo
Geplaatst: 16-11-12 18:16
SIEMxFUNNY schreef:
Geen maanogen, maar wel een pony die de goede kant op gaat.
Marsan
Geplaatst: 16-11-12 20:37
Mooie fotoos en super mooie tinkers
(Piebald) Rocky...My love !!!!
Tinkermuts
Geplaatst: 17-11-12 07:34
wat fijn te lezen dat kee de goede kant uit gaat, je zal best opgelucht zijn, ze ziet er ook goed uit ondanks de nare periode die ze achter de rug heeft.
wat een heerlijke blauwe ogen allemaal, ik heb nu ook een blauwoog, ene kant helblauw andere kant donkerblauw met beetje bruin erin, ik denk dat dit bij opa ryon wegkomt want qannick en chuck hadden beide bruine ogen.
Waarschijnlijk draagt Quannick dan wel dat gen inderdaad, was hier bij Joany net zo, beide ouders bruine ogen maar zij kreeg een blauw oog. Splash gen zorgt veelal voor witte hoofden en/of blauwe ogen.
Wat een knappe tinkers weer Hier mijn lieve Dusty nog eens:
Jayney
Geplaatst: 17-11-12 19:29
Heerlijk al die tinkers!! Blijft genieten! Kee Ziet er goed uit Simone!!
Ook hier geen maanogen maar wel een Poownie die na veel ellende en kliniek bezoekje weer heerlijk in haar vel zit! Ze heeft zandkoliek gehad en bloedwormen en was toen ze terug kwam uit de kliniek broodmager, en 7 dagen na terug komst werd ze weer ziek dit maal koorts en kreupel ze is sinds maandag van de medicijnen af en zit sinds gisteren weer echt goed in haar vel!
Wat is Bran knap geworden, en wat lijkt hij op zijn moeder!(ken hem alleen maar als zwart veulentje )
_Clocloken_
Geplaatst: 18-11-12 19:10
Shiva en ik hebben voor het eerst samen gereden vandaag. We hebben het wel rustig aan gedaan aangezien de piste te nat lag om serieus te rijden. Maar dan zijn we toch maar even op het land geweest om uit te stappen, het gras zag er wel erg lekker uit waardoor mevrouw telkens even met haar hoofd naar beneden probeerde te gaan
DianneM
Geplaatst: 18-11-12 19:57
Heb wel een zwak voor Caydo, wat een gaaf hoofd!
Vanmiddag weer heerlijk gereden!! ♥ Hier niks als zon gehad, echt superlekker weertje, zonnetje en niet te koud..
Bries ook nog lekker aan de bak
ilona_selina
Geplaatst: 18-11-12 20:02
draaakje schreef:
Wat is Bran knap geworden, en wat lijkt hij op zijn moeder!(ken hem alleen maar als zwart veulentje )