Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)

Jammer dat je net geen winst had...
Alhoewel, als de oorzaak een onschuldige bloeduitstorting was is die uiteraard al weg 

Hihih, Sem toch 

Doe je volgend jaar weer proefdekkingen? 

Nieuwe vloer gekregen op het werk, in het gedeelte waar het werk gedaan wordt zeg maar. Dus zondagavond/-nacht alles aan de kant zetten (dan pas kom je erachter hoeveel apparatuur we eigenlijk hebben), al het vet weggooien (en geloof me, dat is echt veel..). Gisteren een heleboel schoongemaakt, en alles weer terug zetten, overal weer nieuw vet ingooien. Wat een werk, twee dagen 17 - 03 bezig geweest zo ongeveer. Maar het resultaat is er, in ieder geval geen glijpartijen meer, en het ziet er weer keurig uit.
Stiekem wou ik dat al langer heel graag, maar ik wou eerst zeker weten dat ik twee paarden zou kunnen onderhouden, mocht het veulen niet verkocht raken. Maar de oude eigenaresse van Luna was hier zondag, en die wil maar al te graag een veulen van Luna. Volgens mij wou ze Luna het liefste weer mee terug nemen... Heb me maar stil gehouden, zolang ik niet zeker ben van me zaak kan ik haar beter niet blij maken met een dode mus, het voelt zo dubbel voor me. En bij twijfel kan ik het maar beter niet doen
Maar het is wel al door mn hoofd geschoten dat we het ook om kunnen draaien; zij Luna, en ik een veulen ervan kopen. 

Daarom zeg ik het ook maar even niet. Ze heeft Luna verkocht omdat haar eigen gezondheid het niet meer toeliet, ze kon amper lopen door een foute heupkop oid. Daar is ze inmiddels aan geopereerd, het is nog niet goed (heup staat iets te laag), maar wel stabiel. Ze was rustig aan aan het rondkijken naar een Tinkertje om toch weer een paardje te hebben om voor te zorgen en mee te tutten, en dan misschien een verzorgster erbij voor het rijden mocht dat aan de orde zijn. Echter viel ze wederom als een blok voor Luna (ze heeft Luna gekocht toen ze nog aan de voet van de moeder stond), dus vandaar dat ze daar graag een veulen voor van zou willen. Ik heb haar toen gelijk gezegd dat ze dit jaar nog niet gedekt gaat worden, dat ik het in 2013 heel graag zou willen, mits ik de garantie zou krijgen dat het kleintje dan verkocht zou zijn. En dat kreeg ik zeker, dat ze dan twee jaar moest wachten vond ze helemaal niet erg. Wat voor geslacht maakt haar niet uit, wel voorkeur voor bont, maar daar valt nog wel een mouw aan te passen
Ik wil Luna ook graag op kleur laten testen, staat op het lijstje van te doen van vakantie-/belastinggeld (alleen ben ik bang dat het lijstje wensen inmiddels groter is dan het budget
)
Over 4,5 uur is alweer donker
Was misschien wel al eens van plan een topic te openen voor welke hengst een leuke match bij haar zou zijn, gewoon voor de lol
Ze is al gedekt door Meadows Selwynn, en de papa van Calipso weet ik helaas niet meer, maar zou goed kunnen dat het ook Selwynn is

(zal niet gelijk zijn heb nog visite haha)
de kater van een vriendin komt een paar daagjes "logeren"... hopelijk vinden ze elkaar helemaal geweldig!
ajaaa katten hebben ook gevoel...