Ook hier is maandagavond een veulentje geboren, een hengstje. Zitten hier nog kleurkenners trouwens? Daar heb ik echt geen verstand van, haha, mij lijkt hij gewoon zwart te blijven?
Leuke fotoos zeg. Strandrit fotoos zijn ook mega leuk. Sharmila een jaarling zie ik erbij...wat een leukerd. Lepel,knapperd hoor,daar zal je snel een goed huisje voor vinden,lijkt me
Ons knufff-haast-jaarling-hengstje.. Hier met dat hooi !! Wil je met me trouwen? We zijn nu nog even groot....(bonte merrie,is een alleswattespony van 1,26m)
Mel De laaste loodjes voor Ashlynn. En ook voor Freda.
divanoo
Geplaatst: 27-04-12 18:01
Laughy
Geplaatst: 27-04-12 20:11
vandaag kwamen onze verzorg meisjes weer lang, en omdat het zo'n lekker weer was zijn we een klein stukje gaan wandelen! voordat we weg gingen even Murphy zijn nieuwe peesbeschermers passen, en ach waarom later we zo ook niet gelijk even om zitten zodat meneer er aan kan wennen!
het grasveldje waar we naar toe gelopen waren stond een beetje vol met bloempjes, dus waren de paarden de pineut
één van de verzorg dames heeft ook nog even op allebei de paarden gezeten, het was de eerste keer voor allebei de kerels dat ze een rondje gelopen hebben met iemand op hun rug, ze hebben niet een rare sprong of stap gedaan en we zijn dan ook heel trots op ze!
VandeMol
Geplaatst: 27-04-12 20:38
YIEIEIEHHAAAAA ... Kyan heeft peper in zijn ........
OOOOHHHH , daar gaat hij weer in de 5e versnelling ... ik( Karlijn ) ga mooi aan de kant ......
He wat grappig , mijn stel noem ik K2 ( Kyan & Karlijn )..... We zaten wel aan een K3 te denken , maar kunnen geen mooie naam meer vinden voor de 3e K . Mooi veulentje hoor !