Ruin en bijna 2 jarige hengst, Iris *Halfadoptiefdochter is blij met je*
Keeva
Geplaatst: 25-08-10 12:33
Zoonlief zegt : HELEMAAL SUPER, PAP !!! Lekker buiten met vrienden, wat wil je nog meer !
starjo
Geplaatst: 25-08-10 13:13
Wat een lekker ding is Sam, heb even de foto's in zijn topic gekeken, wat lekkere knuffelkont
Hoe bedoel je vliegen op m'n neus
Gelukkig heb ik van nature een vliegennetje voor mijn ogen
KootMiraDrum
Geplaatst: 25-08-10 13:16
Je ziet er goed uit, halfbroer Sam!! Hoi pap, sta je lekker daar in het gras met je vrienden? Ik ren en race dat het een lieve lust is, ben jong en moet aan mijn figuur werken namelijk.
Wow Starjo! Nu stoppen met die manen laten groeien hoor, anders wordt hij net een meisje
En eindelijk mag ik ook! Gammon is eergisteren gebracht dus ik kan weer heerlijk aan de slag..... Heb vandaag even (met telefoon) een paar plaatjes geschoten nadat we wat grondwerk gedaan hebben. Het is echt zo'n schat!
Gave fotos DIe eerste is net een teddy beer Wie is daar de papa van ?
julian
Geplaatst: 25-08-10 22:35
Citaat:
DIe eerste is net een teddy beer Wie is daar de papa van ?
Silver cash
aricia
Geplaatst: 25-08-10 22:40
mooie Drum met mooie Drum kids hier Clover die natte voetjes haalt Gammon is leuk Dakota _75 A_pallieter wat toch een enorme bos manen heeft jou manneke ! Julian ik ben toch heftig in love met die kleine meid van julie Gave Hugo !
Nog een Drumdochter met Drumkleinzoon: Elvis en zijn mamma Gwyneth-Ellis van Gipsy Spirit
Edgar wordt groohoot!! Mac is stoer zeg!
Prachtige Dolly en Hugo! Gammon weer thuis. Stoer hoor, Clovertje voetjebaden. Pallieter een zorgenventje op dit moment? Hopen dat de zorgjes gauw voorbij zijn.
julian
Geplaatst: 26-08-10 08:47
Drum Kids zijn prachtig,
Nog even een Hugo Beeb,
Kleine groepsfoto Elisabeth, Bo's Rosie en Bodine.