Heb ook enorm gelachen om Hermien (van Carlos) met haar 1,2, Hup bij de wissels en haar enorm gevatte antwoord naar de jury toen deze er iets van zei (ze was aan het aftellen hoe lang het nog duurde voor ze naar bed kon).
heb er nog een paar maar die mail ik wel (gooi even je mailadres per pb) ga nu mijn bed in, morgen vroeg op
tinker6
Geplaatst: 26-05-10 22:59
nou het was super georganiseerd, we hebben ons wel vermaakt en iedereen wel zo te lezen.
heeft er iemand foto's van de zaterdagmorgen (L2)?
riona
Geplaatst: 26-05-10 23:13
Hoezo wit
te wit voor de foto
Mayuri
Geplaatst: 27-05-10 00:00
We zijn zondag nog even in Leusden wezen kijken en hebben een paar foto's gemaakt. Helaas was de accu van het fototoestel een beetje leeg However, er staan wat foto's in de gallerij van mijnpaarden.com Even aanmelden en ze zijn te zien.
M_D_H
Geplaatst: 27-05-10 00:41
MichelR schreef:
M_D_H schreef:
euhm 18 michel
je loopt wel 2 jaar achter hoor
Nou Desiree, dat wordt een inkoppertje.... Gedraag je dan ook als 20!
deed ik dat niet dan zal me wel weer volwassen gedragen hoor
haha marjoleinn... ik ben dr wel mee bezig !! Twijfel alleen bij welke club.. omdat ik graag ergens wil met springles erbij!! Ailin ook paar daaggies vrij gehad??
Club is heel persoonlijk, ik wilde juist geen les omdat ik heel erg blij ben met mijn instructrice. Heb toen voor de OVJ gekozen omdat hun winterconcours in de buurt is en Kootwijk zomers ook tot mijn favorieten behoort.
milou_darby
Geplaatst: 27-05-10 12:28
aahh okee lekker toch !!
Met darby wou ik ook een club zonder lessen.. Maar voor springles is het heel moeilijk iemand te vinden die aan huis komt.. Dressuur les wil ik ook niet bij een club, ben ook veelste blij met mn instructrice nu!!