Ohw, die Jameson, wat een knapperd met zijn witte en zwarte oortje!
DianneM
Geplaatst: 18-12-09 19:25
Bonita, de laatste keer met sokken Gelukkig slaan de medicijnen goed aan en stampt en knaagt ze in ieder geval niet meer..
Bries(je) is zon heerlijke lieve sul Met nu 2 voortandjes minder, die ze keurig voor mij voor haar boxdeur had gedeponeerd en dus ook het grote Briesjeplakboek in gegaan zijn
ellepel
Geplaatst: 18-12-09 19:32
Citaat:
het grote Briesjeplakboek
word wel een dik boek zo met al die tanden ik heb geen foto,maar wilde echt even reageren,vond het zo'n leuke opmerking
Ariebren
Geplaatst: 18-12-09 19:37
ellepel schreef:
Citaat:
het grote Briesjeplakboek
word wel een dik boek zo met al die tanden ik heb geen foto,maar wilde echt even reageren,vond het zo'n leuke opmerking
Wacht maar tot de kiezen gaan wisselen. Boek wordt dan dubbeldik.
mancha
Geplaatst: 18-12-09 19:38
Sneeuw, sneeuw en nog eens sneeuw! Gallyon vindt het in ieder geval prachtig! Josh is nog onder de indruk van deze andere wereld....
DianneM
Geplaatst: 18-12-09 19:38
van willy heb ik 5 doppen, die zijn nog groter als tandjes Boyan heeft zijn eerste wisseltand opgegeten Plakboek is in feite een verzameldoosje wat ik per paard heb, daarin bewaar ik allerlei leuke unieke dingetjes, zoals het eerste staartplukje wat ik afgeknipt heb, van Boyan heb ik bijvoorbeeld nog zijn veulenteentjes die er door de smid afgeknipt waren. Van Bonita haar eerste set ijzers, van Kato haar vlechten en staart. Nu ik jonge paarden heb, is het wel leuk om hum melktandjes te bewaren
Laatst bijgewerkt door DianneM op 18-12-09 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt