Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

). Misschien zijn we ooit we eens opgevallen op een keuring, we zijn dan namelijk nogal aanwezig
ellieellende schreef:ik bedoel bokken he? niet dat wijntje, voordat ik allerlei instanties op me af krijg.......
wat een bal zeg, die is jou echt niet waard 

de rest heeft mijn chaotische brein niet onthouden 
Zijn sokken zijn ineens nogal gegroeid, dus hij heeft zo'n groot hoofd, veel sok, dikke reet, enorme staart en daartussen het lichaam van een giraffe

" ze hadden al een tijdje geen ronde baal meer in het land staan. Baal daar flink van, ik moet elke keer weer naar binnen kleppen om te vragen of ze een baal in het land kunnen krijgen. Winter is nog lang niet voorbij, en ik wil wel dat ze gewoon voldoende kunnen eten. Flynn ziet er dan wel uit alsof hij 7 maanden drachtig is
maar Jessie valt toch wel flink af. Lekker met haar gewandeld, kon ze even op de dijk grazen voordat ze zich vol zou stoppen met voordroog.
) heeft ook nog maar een kleine open plek. En een kale kaak
en verder drukdrukdrukdrukdruk.
ellieellende schreef:Goedemorgen allemaal!
Trea; tot zo op stal???
Ga maar weer eens een uurtje rosborstelen, geitensik verwijderen, vlechtjes maken etc etc.
Is er gister niet meer van gekomenterwijl ik van half elf tot half drie op stal ben geweest!
Hanneke wakker bellen nu.... gna gna gna
Fijne dag allemaal!