en nou ga ik echt mijn bed in, trustuh allemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Vernielen heel de wei en laten gigantisch veel troep achter
Die 3e is echt grappig..
Weet ie van te voren..
Sita_ schreef:En wat die wei bij Trekkertrek betreft, daar geeft die eigenaar zelf toestemming voor hoor..Weet ie van te voren..

Beterschapjes voor jou en Tobias..
vind het wel een dotje hoor, ons mam zou graag een belg willen
krijgen we nog foto's te zien als het klaar is ? 

inladen heeft even geduurd maar met een kwartiertje en wat doorzettingsvermogen stond hij dan toch. Ik was gruwelijk zenuwachtig omdat ik sinds mijn val alleen nog maar op mijn eigen vertrouwde oudje heb gezeten. Dus eerst even rustig rondgelopen met hem , hij was zo braaf, keek nergens naar. toen erop met iemand ernaast, toen zakten de zenuwen gelukkig wat af en heb ik los gereden. ging allemaal super maar allemaachtig wat zit dat vreeeem!
Leek wel of mijn benen helemaal niet om zijn buik kwamen, alsof ze als een soort stokjes van hem af steekten
heb hem wel in galop gekregen waarachtig maar had het helemaal niet door, dacht dat hij nog draafde 
) Vrijdag afspraak bij de dokter staan, dit is geen pretje zo... 

We zijn wel een uur bezig geweest, hij stond gewoon op rust voor de plank. Ik heb niet echt ervaring met moeilijke laders helaas, maar gelukkig kwam na een tijdje iemand helpen, toen ging hij uiteindelijk wel en stond ook heel braaf in de trailer. Eikel

voelde inderdaad wel gaaf
Ik heb bij ons op de club nog nooit een tinker gezien, iedereen vond hem zo mooi (
)
En telefoon van Arjans ouders is steeds in gesprek al enkele dagen, dus schiet lekker op...
CP gaaf op flannagan gereden en binnenkort lessen
Hij zal wel gedacht hebben hé blijf ik hier niet wonen dan
Komt vast helemaal goed als jullie elkaar beter kennen
dan zijn het soms net schoothondjes
O leon wat balen ... sterkte met je rug en *duim duim* voor tobias dat ie snel weer beter is!!
Sita dacht al waarom vind ie die tuinhuisjes ook niks, die zijn juist ontzettend leuk voor shetten
hadden mijn verzorgpony's ook en dan de deur half doormidden en de bovenkant dicht
da's niet handig ...
aan de scriptie
terwijl het anders altijd zo lekker rustig is 's avonds, dus ik had lekker extra lang gedaan over poetsen enopzadelen, zodat de rest alweer aan het uitstappen was

timokyana schreef:Goedemorgen,
wat heb je toch een heerlijke merrie
lees nu pas van Nienke ... altijd hetzelfde dat ze het niet laten zien als DA er is
maar nu dus in de gaten houden zodat kan filmen/ DA t wel een keer ziet
en verder dus de gedachte van patrella fixatie (of luxatie) dus nu achterhand trainen met balkjes en bergjes!