Ai, een vervelende winkelhaak. Komt weer helemaal goed hoor! Een van mijn paardjes had het een paar weken geleden op bijna dezelfde plek en inmiddels is het mooi genezen. Als het haar weer terug is zie je er helemaal niets meer van.
Leuke Valentijnsfoto!
Die Shet/IJsco heeft vast wel een dagje hoofdpijn gehad
plaatje van knappe Jinty (is van Tinkerloos, staat bij mijn paardjes in de wei) Zo vies zien die van mij er nu ongeveer weer uit............(dit is een plaatje van vorig jaar) Vooral die dikke in het midden kan er wat van
meikemarieke
Geplaatst: 16-02-09 16:02
leuke foto's zeg
Nog een fotootje van Brian, wisten jullie dat hij de eerstgeborene tinker van het stamboek is dit jaar?
stalnijmegen
ligt eraan welk stamboek, bij kanters lopen er ook al 2 veulens
Siggy
Geplaatst: 16-02-09 17:46
Ai, flinke snee, wel netjes gehecht, zie je straks niks meer van. Heerlijke foto van al die slapende knollies En ook alweer een prachtig veulentje !
Gefeliciteerd met de mooie resultaten van Bing ! Hier zijn halfbroertje weer eens, ik denk dat Duvel toch meer op z'n moeder lijkt
Vorig jaar
desillies
Geplaatst: 16-02-09 18:15
Ha ik heb ook van die varkens hoor Diny moet je kijken
Tess d'r favoriete standje, ze staat graag achter Tommie en als het echt eng is steekt ze haar hoofd tussen zijn achterbenen (net alsof je wegkruipt onder je dekbed hahaha) Hoewel er weinig meer echt eng is tegenwoordig, alleen als er ineens een onbekend hard geluid te horen is snurkt ze er op los en duikt ze weg tussen Tom
Bolle buik, hier 260 dagen drachtig.
Gewoon borstelen lukt ook niet meer, dat moet met een manenborstel van oster anders kom je er niet doorheen hahahhaa
Iedereen heerlijk buitenritten gemaakt, heb ik ook weer zin in. Tinkies kroelen in de loopstal heerlijkgezicht. Wat een vervelende wond , beterschap Broertje Bing heelijk lui En nog een paar heerlijke varkentjes