Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_kath schreef:WenK schreef:ja, enorm zonde! Daarom dit jaar ook lekker 2 dagen!!!
Michel, als je wat wil wijzigen hoe kan dat?
Mijn dinnetje gaat misschien mee, en die wil dan graag het springen met Lisje doen. Uiteraard heb ik daar geen problemen mee (geef die knol zonder nadenken aan haar mee en ik ben toch een schijtert met springen) maar ik vind het te veel als ze en met mij en met mijn dinnetje moet springen en ook nog 2 x 2 M1 proeven en ook nog 1 keer cross....
Hoe kan ik mij evt uitschrijven voor springen en haar inschrijven? Het is nog niet zeker trouwens. Ze wilde eigenlijk een ander paard meenemen maar dat gaat niet zoals gehoopt...
Geen stressIk kan de pony van mn lieve dinnetje meenemen!!! Dus ik ga mezelf & Bessy inschrijven!
WenK schreef:Gezellie Kath! Ik heb de flessen wijn (wit (chardonnay) en rosé) vast geregeld op mijn werk. Heb nu 6 flessen, is dat genoeg voor ons 2 denk je??
_kath schreef:WenK schreef:Gezellie Kath! Ik heb de flessen wijn (wit (chardonnay) en rosé) vast geregeld op mijn werk. Heb nu 6 flessen, is dat genoeg voor ons 2 denk je??
Nou net aan denk ik wen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
WenK schreef:Of bekender: "ehm, kath, what the hell have we doen last night?".
_kath schreef:WenK schreef:Of bekender: "ehm, kath, what the hell have we doen last night?".
hoezoooooooooooooooooooooo???![]()
![]()
Lowara schreef:@ wenK en kath@ : oewwwww een zuipfeestje? ik ben van de partij met m'n voorraadje!
in april was het tegen 10 uur dat de halve concoursbevolking al in de tent lagen dat terwijl we vet veel alcohol meehadden
_kath schreef:hahaha dat wordt leuk als de proefjes gaan voorlezen/rijden...*hips* Grote volte bij B......*hips* mag ook een achtje zijn
WenK schreef:_kath schreef:hahaha dat wordt leuk als de proefjes gaan voorlezen/rijden...*hips* Grote volte bij B......*hips* mag ook een achtje zijn
Kath!!!!
Trouwens, dat kunnen wij...Hoe vaak zijn we niet vrijwel direct vanuit de kroeg naar stal gegaan de volgende ochtend? Nou, als we dan lange buitenritten kunnen maken zonder verdwalen kunnen we ook wel proefjes rijden en lezen... En parcousjes springen...