[TI] [HK] Tinkerdag in Leusden op 4 en 5 oktober!! :D

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lowara

Re: Tinkerdag in Leusden op 4 en 5 oktober!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:33

Haha! jeeeeeehhhhhhh

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 11:39

Maar alleen als er meerdere mensen zijn die interesse hebben natuurlijk Knipoog Maar ach, jij hebt een grote auto Tong uitsteken

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 12:08

_kath schreef:
WenK schreef:
ja, enorm zonde! Daarom dit jaar ook lekker 2 dagen!!!

Michel, als je wat wil wijzigen hoe kan dat?

Mijn dinnetje gaat misschien mee, en die wil dan graag het springen met Lisje doen. Uiteraard heb ik daar geen problemen mee (geef die knol zonder nadenken aan haar mee en ik ben toch een schijtert met springen) maar ik vind het te veel als ze en met mij en met mijn dinnetje moet springen en ook nog 2 x 2 M1 proeven en ook nog 1 keer cross....

Hoe kan ik mij evt uitschrijven voor springen en haar inschrijven? Het is nog niet zeker trouwens. Ze wilde eigenlijk een ander paard meenemen maar dat gaat niet zoals gehoopt... Haha!

Geen stress Haha! Ik kan de pony van mn lieve dinnetje meenemen!!! Dus ik ga mezelf & Bessy inschrijven!

Go jij! Go jij! Gezellie Kath! Ik heb de flessen wijn (wit (chardonnay) en rosé) vast geregeld op mijn werk. Heb nu 6 flessen, is dat genoeg voor ons 2 denk je?? Knipoog

Leuk Renee! Moet je doen!!!!

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 13:45

WenK schreef:
Go jij! Go jij! Gezellie Kath! Ik heb de flessen wijn (wit (chardonnay) en rosé) vast geregeld op mijn werk. Heb nu 6 flessen, is dat genoeg voor ons 2 denk je?? Knipoog

Nou net aan denk ik wen!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 13:59

_kath schreef:
WenK schreef:

Nou net aan denk ik wen!!!! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Moet nog wel een proefje rijden enzo he, de volgende dag... En om nu van die effecten te krijgen van: "welke van die 2 bewegende paarden moet het zadel nu op?" is wellicht minder verstandig... Haha! Of bekender: "ehm, kath, what the hell have we doen last night?". Haha!

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 14:00

WenK schreef:
Of bekender: "ehm, kath, what the hell have we doen last night?". Haha!

hoezoooooooooooooooooooooo??? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:06

_kath schreef:
WenK schreef:
Of bekender: "ehm, kath, what the hell have we doen last night?". Haha!

hoezoooooooooooooooooooooo??? Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

haha dat hebben we nog noooooooooit gehad he? Schijnheilig

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 15:31

Tinkerdag, hier thuis wisten we altijd al dat ie bestond maar we hebben 'm altijd net gemist, maar dit jaar heeft m'n moeder zich opgegeven, dus ik zal er waarschijnlijk ( als alles nog niet vol zit, we hebben nog geen bevestigingsmail gehad ) ook rondhuppelen om m'n moeder voor te lezen en verder te helpen met het Spottebeest Tong uitsteken. Ik heb er eigenlijk best wel zin in, al die tinkers bij elkaar... Mams moet zich waarschijnlijk nog wel even mentaal voorbereiden dat dit 1 van de eerste wedstrijden is sinds Spot er een jaar uit is geweest in verband met een peesblessure en dat het waarschijnlijk voor geen meter zal gaan, maar dat komt wel goed Clown . Heb het volste vertrouwen in onze Tinker Haha! .

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:11

@ wenK en kath@ : oewwwww een zuipfeestje? ik ben van de partij met m'n voorraadje!
in april was het tegen 10 uur dat de halve concoursbevolking al in de tent lag Clown en dat terwijl we vet veel alcohol meehadden Nagelbijten / Gniffelen

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:15

Lowara schreef:
@ wenK en kath@ : oewwwww een zuipfeestje? ik ben van de partij met m'n voorraadje!
in april was het tegen 10 uur dat de halve concoursbevolking al in de tent lag Clown en dat terwijl we vet veel alcohol meehadden Nagelbijten / Gniffelen

Mijn fles passoa ging ook onaangebroken mee naar huis Bloos Clown

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:24

Nagelbijten / Gniffelen we zijn wel een stelletje mietjes geweest toen eigenlijk.
ga dit keer wel een dikker matje meenemen, vorige keer de halve nacht wakker gelegen dankzij de harde ondergrond. ( en van alle " rare' geluiden omdat ik steeds bang was dat een van de logeerTinkers iets zou hebben zo op vreemd terrein Clown )

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:33

Daar is wel een middeltje voor hoor Cynth Knipoog En anders maai ik wel een keer opzij als je niet stilligt Tong uitsteken (Ik slaap gelukkig overal!)

Ik ben niet zo'n alcoholdrinkster, een biertje gaat er wel in, maar na twee biertjes loop ik al te lallen Haha! (Volgende ochtend... A-B-C-D.... Euh....Draf! Onee! *hik* Haha!)

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:38

geeft niets joh.. ik ben dan nog zo bezopen dat ik toch al zwalkend door de bak ga ( handig bij het wijken Haha! ) dus ik zal je dan helemaal snappen Ja

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:45

Kijk dat scheelt weer... En anders kun je het er altijd nog op gooien dat je het niet hoorde Tong uitsteken

Gaat nog wat worden daar in Leusden Knipoog

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:48

straks mogen we niet meer komen ivm dat we allemaal drank orgels zijn Nagelbijten / Gniffelen

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:54

Haha! Ik ben geen orgel, kan er alleen niet zo goed tegen Haha!

Je gaat L2 starten toch? Heb maar vast even de proeven doorgekeken Schijnheilig

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 22:58

jahaaaa L2, mijn debuut!
gaat helemaal goedkomen, vandaag moest mijn instructeur vol vermogen tegen d'r borst duwen en nog ging dat
k* reng niet achterwaarts Clown

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-08 23:15

Hey reneetje...dat wordt wat als jij gaat drinken dus hihi, ahum!
Ik heb al een keer fout parcours gereden op een tinkerwedstrijd hoor haha.

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 07:32

Ik zal het netjes houden Haha!

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 10:35

hahaha dat wordt leuk als de proefjes gaan voorlezen/rijden...*hips* Grote volte bij B......*hips* mag ook een achtje zijn Haha!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:36

_kath schreef:
hahaha dat wordt leuk als de proefjes gaan voorlezen/rijden...*hips* Grote volte bij B......*hips* mag ook een achtje zijn Haha!

Boos!

Kath!!!!

Trouwens, dat kunnen wij... Ja Hoe vaak zijn we niet vrijwel direct vanuit de kroeg naar stal gegaan de volgende ochtend? Nou, als we dan lange buitenritten kunnen maken zonder verdwalen kunnen we ook wel proefjes rijden en lezen... En parcousjes springen... Haha!

_kath

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 20:44

WenK schreef:
_kath schreef:

Boos!

Kath!!!!

Trouwens, dat kunnen wij... Ja Hoe vaak zijn we niet vrijwel direct vanuit de kroeg naar stal gegaan de volgende ochtend? Nou, als we dan lange buitenritten kunnen maken zonder verdwalen kunnen we ook wel proefjes rijden en lezen... En parcousjes springen... Haha!

Nou Wen! ik kan me nog een buitenritje herinneren ...die technicaly 4 uur zou duren.... hahahaha en die heeft 9 uur geduurd!!!!

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 21:05

Haha ja, maar die was niet onder invloed van alcohol. Dat was "gewoon" verdwalen... Haha!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 21:43

nee dat geeft mij een goed gevoel voor aankomende zaterdag wenk! haha dat lees ik net op tijd dus Clown Knipoog

silas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-08 21:57

hahaha.....
dat gaat gezellig worden.....
de pret is nu al losgebroken.. Clown

Volgens mij kunnen we wel zo'n partytent extra opzetten en met z'n allen in 1 tent gaan liggen...Kan je mooi zitten op je eigen bed drinken en zo omvallen Clown Tong uitsteken