Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
daily schreef:Van harte gefeliciteerd. Ze is wel niet bont maar het is wel een mooie merrie.
onze voorspeling kloppen niet nee. Whitney zou nou toch ook niet lang meer duren.

, dat komt morgen, okee ?

KootMiraDrum schreef:Jong geleerd.......... goed gedaan.
Super Keeva, gelijk mee beginnen, met het veulen als hoofdkussen gebruiken, over een paar weken ligt ze tussen jou en hubbie in in bed
... hubbie is helemaal verliefd op die kleine !
Echt een schoonheid!

. Maar toen ging ze helemaal plat, en op dat moment hoorde ik door ons slaapkamerraam ook een enorme kreun ... floep, was in 1 seconde m'n bed uit, naar beneden gerend en ja hoor, de beentjes staken er al uit !! Dus gauw naar manlief gebruld dat ie uit bed moest komen
, en toen ik weer terugkwam bij de wei, was ze er al uit !!! Echt een spoedbevalling dus ! Kyara lag te kijken of ze water zag branden : "Huh ? Waar is dat opeens vandaan gekomen" ?? Veulen zat met haar lijfje nog in het vlies, dus dat eraf gehaald. Goh, hij/zij heeft veel zwart, moooi ... goh ... hij/zij heeft érg veel zwart, mooooi .... eh ... schat ... volgens mij is ie zwart !!!!!
. Ik had heel naief nog het idee dat de "kleur" dan vast en zeker op de andere kant zou zitten ..
... maar nee hoor, die was ook hartstikke zwart !! Ik zag wel meteen aan haar hoofdje dat het een meisje moest zijn, zo anders dan de 2 voorgaande ... en ja hoor, inderdaad : it's a girl !
. Ze was ook razendsnel met opstaan en drinken. Kyara deed er langer over
... ach, en dan kan zwart eigenlijk ook best wel heel mooi zijn

) :

: