Ik heb het filmpje trouwens ook bekeken nu Dianne, en ik kan me wel vinden in het commentaar van de jury. Het is gewoon echt een jaarling nu.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vasthi schreef:Dat was Silvia van Sillyconn.nl, ze heeft al veel online staan zag ik.
Zelf heb ik nog filmpjes van Bing en van Bowen, maar die moet ik nog editten en voorzien van muziek.
Vergissing Gypsy Spirit of Gypsy Diamonds kan ik me wel voorstellen trouwens
Met een slechte periode achter de rug , komt vast goed met hem !
Ben benieuwd 
Maar ik wacht geduldig af

Shayla schreef:![]()
Moet je er 1 lenen ?
Vasthi schreef:Ter info:
De Paardenkrant publiceert morgen de verslagen en foto's van de keuringen van afgelopen zaterdag.
Zie ook dat die van woensdag is, dus lekker op tijd
Bonte schreef:Shayla schreef:![]()
Moet je er 1 lenen ?
Dan heb ik nog minder tijd

annelot schreef:Zijn er al foto's??? Ben helemaaaaaaaaaaaaal niet nieuwschierig hoor!
die witte die bij mij in de opfok staat? Lucy_1 schreef:Heb jij ook nog mooie foto's van Fintan gemaakt Mariel?die witte die bij mij in de opfok staat?
Vasthi schreef:Ander paardennieuws ging kennelijk voor, dus vandaar morgen pas nieuws over afgelopen zaterdag in de krant...............
Lucy_1 schreef:Wist ik wel... van Irene... want zij had Kyara door hem willen laten dekken en dat is nu weer Baggio geworden...