dobbel schreef:10 uur heb ik in mijn mail staan en eerder zal Iris dus ook niet starten.
Oh, dan je wel. kan ik nog een half uur langer slapen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dobbel schreef:10 uur heb ik in mijn mail staan en eerder zal Iris dus ook niet starten.

dobbel schreef:Nee ik snap het wel hoor, maar ja iedereen wil graag als laatste starten. was alleen even om te laten zien dat wij nog veel verder moeten rijden enz.
niet verkeerd bedoeld hoor.

Supertje schreef:Ik voelde me al helemaal hartstikke schuldig![]()
Supertje schreef:Ja Leon rijdt met ons mee
Geen tijd voor en geen zin in
En gewoonweg geen doen met dit weer en aangezien hij buiten staat. Ik hoop dat het morgen te doen is! snowdon schreef:Ik was Snowdon ook niet...Geen tijd voor en geen zin in
En gewoonweg geen doen met dit weer en aangezien hij buiten staat. Ik hoop dat het morgen te doen is!
Da's minder. Hopen dat het in Drunen redelijk droog blijft....
Supertje schreef:Da's minder. Hopen dat het in Drunen redelijk droog blijft....
), maar blaadje met straatnaam enzo vergeten dom dom
en moest dus meerdere mensen vragen voor er iemand de weg wist, dus heb t begin gemist

Kwamen natuurlijk veel opmerkingen over naar voren... Maar gelachen hebben we zeker! Dat serieuse gedoe is echt niets voor ons, maar heb het echt geprobeerd
snowdon schreef:Snowdon en ik hebben onze eerste beker samen verdiend met ringrijden!! Traditioneel als enige zonder zadel en in galop als allereerste ge-eindigd!