Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Xx_Mitt_xX schreef:Oeps![]()
Ik vond hem moeilijk te taxeren dus ik dacht daar op het laatst even terug te gaan kijken, helemaal vergeten dus![]()
Ik vind het nog steeds moeilijk:
Zonder sperma keuring en niet beleerd: 3600
Als dat wel is gedaan en hij bont vererft: 4600
Xx_Mitt_xX schreef:Volgens mij gaat het er met fokken bij tinkers ook om dat het bont behouden word![]()
Tjonge ik ben wel erg klunzig, Biggels ook al vergeten, is ook al zo moeilijkOmdat hij goede ouders heeft en er ook wel wat van hem verwacht wordt: 1500
(zo kom ik nooit aan mn eigen tinker toe)
frenia schreef:even offtopic: maar ik vind bont dus wel belangrijk...maar een heterozygoot bonte zoals chuck heeft nog steeds kans om bont door te geven, een niet-bonte niet...en ik zou dus ook nooit voor een niet-bonte hengst kiezen
das een keuze en smaak (en ik vind nou eenmaal dat het gros van tinekrs bont behoord te zijn) en bepaalt meestal mee de prijs...dus helemaal flauwekul vind ik het niet...
silas schreef:frenia schreef:even offtopic: maar ik vind bont dus wel belangrijk...maar een heterozygoot bonte zoals chuck heeft nog steeds kans om bont door te geven, een niet-bonte niet...en ik zou dus ook nooit voor een niet-bonte hengst kiezen
das een keuze en smaak (en ik vind nou eenmaal dat het gros van tinekrs bont behoord te zijn) en bepaalt meestal mee de prijs...dus helemaal flauwekul vind ik het niet...
wanneer jij je bonte merrie laat dekkendoor een effen hengst heb je gewoon kans op een bonte hoor...
en ik vind wel dat de gangen/bouw/karakter heel erg belangrijk zijn!!!
En dat zeg ik niet omdat ik een effen hengst heb.....