Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
grid schreef:Ik wil ook een badge(dat verplicht me meteen om mensen aan te spreken
ben soms toch zo'n held op sokken
)
grid schreef:Ik wil ook een badge(dat verplicht me meteen om mensen aan te spreken
ben soms toch zo'n held op sokken
)
want jij zonder badge en wij met, dan moet jij óns aanspreken... nu kan het andersom
geeft niet, ik vind het leuk dat je komt!
samen met Tellie, zij moet alleen even kijken of ze die dag vrij kan krijgen
fjordkootje schreef:
+ aanhang denk ik
haha
ben dan net blij als ik zonder kan denk ik hihi 
dobbel schreef:met het bokt logo heel herkenbaar, als je bonte lief aankijkt wil ze er messchien ook wel een voor je maken, die heeft daar voor gezorgd
Hoe groot is die van jullie trouwens? SuperRoos schreef:owja, er waren badges he op de hengstenkeuring toen he
hoe zien ze dr een beetje uit, erg herkenbaar? dan ga ik die mensen lekker stalken hihi
_Jody_ schreef:@ bonte is er al iemand ingeschreven voor de keuring van de jonge hengsten uit Hellendoorn?
Pellie schreef:grid schreef:Ik wil ook een badge(
dat verplicht me meteen om mensen aan te sprekenben soms toch zo'n held op sokken
)
neeeej zo zet je ons aan het aanspreken...want jij zonder badge en wij met, dan moet jij óns aanspreken... nu kan het andersom
geeft niet, ik vind het leuk dat je komt!
da's misschien ook wel waar ja, maar zonder badge zou ik al die mensen met badges zien en dan denk .... argh ik durf niks te zeggen
en als nu iemand met een badge mij ook met badge ziet dan moeten we natuurlijk even gaan kletsen

maare, waar ben jij die dag hha als ik jou niet kan vinden dan heb ik geen badge haha