Frenia, idd er wordt zelfs 3000 euro gevraagd voor een veulen.......Al die foto's wel plaatsen hier hoor!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vasthi schreef:Sam doet mij juist aan Baggio denken Leon, maar goed, het blijft dus in de familie![]()
Tinkermuts schreef:Nog 1 week, brrrr, ben nu al peuneveu,
gisteren met Lot een keertje geoefend, ging erg leuk, we gaan er hopelijk een leuke show van maken.
Wel jammer dat eerst de show is en dan de premiekeuring.

Meer dan Baggio Liezel1 schreef:hij staat op die site namelijk te koop, vandaar mijn vraag... of ze hem inderdaad voor de handel verkocht heeft...
waar staat ie op de site? ik zie niks onder de te koop items staan Liezel1 schreef:dat is inderdaad de goede link, hij staat te koop voor 3000 euro..
ik heb het verhaal van elmo gevolgd hier op bokt. (hij had toch kromme beentjes bij zijn geboortje waardoor de aanvankelijke koop niet doorging? verschijnsel dat bij veel veulens voorkomt.)
ik meende me niet te herrinneren dat hij voor de handel was verkocht, of heb ik weer eens iets verkeerd begrepen?
Hihihi mijn man ziet me aankomen.
Ik verheug me er nu al op en het is nog maar 4 naggies slapen..... 
Pellie schreef:oh jammer, ik had op een recentere foto gehoopt
mooie grove kop heeft die bono !!
snowdon schreef:Hoe groot is Bono eigenlijk?
Tinkermuts schreef:pfff, ben al erg druk voor de show, oefenen, voorwassen, goede volgorde voor de show bepalen, voordeel is dat ik geheel in z'on week ervoor aan de diaree ben, op redbull leef en bijna geen eten door mijn strot krijg, buikje gaat er mooi van weg, hihi
Is er toevallig iemand met een filmcamera aanwezig?
komt vast allemaal dikker dan dik in orde!
Tinkermuts schreef:pfff, ben al erg druk voor de show, oefenen, voorwassen, goede volgorde voor de show bepalen, voordeel is dat ik geheel in z'on week ervoor aan de diaree ben, op redbull leef en bijna geen eten door mijn strot krijg, buikje gaat er mooi van weg, hihi
Is er toevallig iemand met een filmcamera aanwezig?
Gaat helemaal goed komen hoor
).
, maar als ik hem heb doe ik hem op.