kuil, vies slootwater, blubber.... en wat nu weer

ik heb ze vanmorgen gewassen met teatree soap en ingesprayd met box mokspray. eens zien hoe het daar van opknapt.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Berdien schreef:Jessie is vandaag weer in het gif geweest, wat me een flesje sebacil en een emmer heeft gekost![]()
Maar de aanhouder wint, en ze is nou weer ontmijt als het goed is. Want die zaten er weer, onze vriendjes de mijten.
) om zo de sokken lekker te laten weken. Verder spons ik het erop, maar met een borstel vind ik ook wel erg fijn werken. Of met een vernevelaar (plantenspuit o.i.d) wil ook nog wel eens werken. Mits je paard niet bang is voor spuiten
) maar nu heb ik het gewoon via chevalcare besteld. Zaterdag zei ze dat het vandaag verzonden werd. Hopelijk morgen binnen. Haha heb t op mijn werk geregeld dat ze het daar kunnen brengen. Hoef ik tenminste niet meer naar t postkantoor, de dag erop.

Jellie schreef:Viola, mag de tink dan niet op de wei? Ik weet niet of mais er invloed op kan hebben...