Dat zou inderdaad heel fijn zijn............ieder oogje ziet wel iets en samen hebben we meer kans om tess en swieb te herkennen. Ik hoop zo dat we hun vinden!!!!Meld het via PB aan swieb zodra je denkt dat je haar paardjes herkent.
Idd, ze moeten gewoon gevonden worden. Heeft iemand contact met mensen in andere landen? Die ook in het tinkerwereldje zitten. Zou iemand anders contact kunnen leggen? Ik zelf kan dat beter niet doen want mij engels is rampzalig.
Weer een jaar afgesloten en geen tess of swieber gevonden. Ik hoop dat dit jaar, een jaar voor je word waarin Tess en Swieber gevonden worden. Mijn steun en hulp is ook dit jaar weer daar voor je. Ik hoop dat dit een jaar word dat je eindelijk je kinderen eens goed nieuws kan brengen en dat jullie weer mogen genieten van Tess en Swieber. Ik gun het jullie van harte!!!!!!
pff heb het hele topic doorgelezen en wat een elende voor swieb ! ik zal binnen kort eens naar een paar handelaren in de buurt gaan en neem me digi mee ! en bij enige vergelijking stuur ik de foto's.
maar ik bedacht me net kunnen de tinkers nier geverfd zijn ? dit hoor je wel vaker.
Dat zou zeker kunnen , maar ook dit gaat weg. Dan zouden ze moeten blijven verven....... alles is mogelijk natuurlijk, dus weer iets om extra alert op te zijn.
Ik begin de moed langzaam op te geven, goed dat jullie dat neit doen! Ik blijf hier in de omgeving ook mn ogen uitkijken, en er staan hier ook steeds andere tinkers, maar zo kán ik bezig blijven. elke week staan er wel weer 4 andere in dat weiland, en steeds geen swieber of tess... ik word er niet echt vrolijk van.
Ik hoop dat jullie ze dit jaar echt vinden! ik weet niet of jullie kunnen zeggen waar jullie denken dat ze zijn?
We kunnen inderdaad niets melden daar de dieven ook mee kunnen lezen!! De tips die we krijgen worden meteen gecheckt maar tot nu toe helaas geen Tess of Swieber.Ondanks dat we ze nog niet hebben gevonden zijn we wel blij met alle tips.Het kan altijd de gouden tip zijn!!!We gaan ook heel zorgvuldig om met de tips en de tipgever blijft altijd anoniem.