[TI] [HK] Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chubby

Re: Tinkerpraat deel 6 Keep on talking!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 15:54

Grmbl... Wil ik overwerken ivm de notulen, kan het niet... Heb namelijk geen code voor het alarm en de laatsten willen zo weg

Maandag dan maar...

Tot vanaaf, morgen, of maandag!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 16:01

silas schreef:
crazy: is dit hem??? het is wel een babyfoto.... Hoe oud is hij nu?
Afbeelding

nee ik heb geen foto van hem kunnen maken..
maar hij is nu bijna 3 jaar, we gaan nu beginnen met hem zadelmak maken longeren en dat soort dingen, maarja we hebben de tijd dus alles op zijn tijd!

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 16:04

Chubby nee ik heb nu helemaal geen auto meer. het autorijden lukt niet meer dan dan houdt het op.

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 17:01

Hallo allemaal!!!

Ik ben vanmorgen bij de HA geweest, bloeddruk is zeer hard omhoog geschoten, normaal zit ik rond de 110 over 65, nu 130 over 95... Heb dus medicijnen meegekregen die mijn bloeddruk omlaag moeten brengen en nog wat dingen met mijn hart (?) moeten doen... Als het in de loop van volgende week niet veel beter gaat moet ik terug komen en willen ze verder gaan onderzoeken. Een bloeddruk die zo omhoog schiet vond ie niet normaal voor iemand van mijn leeftijd. Ik gooi het op de drukte...

Daarna gewoon wezen werken... Ging best, maar ik heb wel alles op m'n gemakkie gedaan... Strakkies wassen enzo, ik heb gelukkig redelijk veel hulp...

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 17:49

Jee WenK, dat klinkt een beetje eng, die medicijnen!
Doe je rustig aan!
Jouw hoge bloeddruk is overigens bijna mijn 'gezonde' bloeddruk,
heb altijd 120 (of was het 130?) over 80 .
Rustig aan hoor!!!!
(dat was tweemaal, maar ik meen het ook echt )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 18:32

Chubby, fijn dat je het zo naar je zin hebt op werk! Hopelijk kan je er blijven

Jeanie, veel sterkte en probeer een heel klein beetje aan jezelf te denken

Blijft spannend Nicole Hopelijk vinden jullie en heel goed en fijn huis!

Wen, ook voor jou geldt, denk je een klein beetje aan jezelf...?

*Verder wel bijgelezen maar eigenlijk niet zo'n zin om te reageren *

Het is definitief, heb Dewi teruggetrokken van de keuring. Het veulen moest toch niet haar moeder erbij hebben voor de keuring. En omdat Dewi nog steeds slappe banden en dus een ingezakte kont heeft. Daarnaast is ze nog steeds veels te dun, en ik vind haar algehele conditie gewoon niet mooi genoeg voor opwaardering van graad. Valt zo wel een last van me af

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:06

TanteMiesje, gefeliciteerd!!

Flettie; jij ook met je Tinkie! Spannend allemaal hoor

Leuke site, Silas! En nog een .nl ook, das helemaal ‘echt’
Ziet er goed uit!

Leuk, Tinkermuts, naar de paardenmarkt! Veel plezier alvast!

Vashti; groot gelijk dat je dat niet doet, je moet jezelf niet voorbij gaan lopen.

Jeanie, jij ook een beetje rustig aan doen, denk eerst aan jezelf. Je lichaam is nog herstellende!

Iedereen succes met wassen en de zenuwen onder controle houden voor morgen!

Klinkt super, Crazy Funky!
Leuke foto’s van knappe Tinkies zo te zien, ben benieuwd naar de hengst

WenK, denk je een beetje aan jezelf?! Neem lekker de tijd voor jezelf, want je lichaam geeft zo te lezen wel aan dat het een beetje teveel is.
Sterkte!

Jammer dat je niet naar de keuring kan met Dewi, Maya! Maar kan me voorstellen dat je haar liever voorbrengt wanneer haar conditie helemaal in orde is!
Geloof wel dat het een hoop zenuwen scheelt

Zelf niet zoveel te vertellen.. behalve dat Kaylen denkt dat Darlah ook een melkbar heeft.. en daar is mevrouw niet echt van gedient

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:08

Hoeven veulens dan niet aan de voet van de moeder gekeurd te worden, Maya?
Dan zou ik Biggels namelijk nu al kunnen afspenen. Dan is 'ie makkelijker te vervoeren voor Dobbel 1 oktober...

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:10

Ik moet trouwens nog de route naar Houten opzoeken voor morgen. Ik rijd dus echt ALTIJD verkeerd!!
Als mensen op de lijn Middelburg-Houten een lift willen....Plek zat, hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:13

Baileys, het schijnt dat het hier niet moet omdat Isa een registerveulen is, Baggio is nl niet officieel goedgekeurd. Alleen stamboekveulens moeten met moeder worden voorgebracht

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:16

Dat had wel eens ergens vermeld mogen worden dan!!
Scheelt mij een hoop werk en gesjouw als Beel niet mee hoeft.

Jellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:19

Chubb, ik was vanmiddag/begin avond in de Makro Breda en zag een meid lopen die veel op jou leek… Gaaf dat je dat in het PSV stadion hebt!

Tarmine heeft dus leuk gelest

Haha Grid, jij en Shayla hebben dus wel enige overeenkomsten maar t ziet er leuk uit! Bedankt voor je opbeurende stukkie voor moi Fijn dat het met het rijden wel lekker gaat. Over een tijd je wil je je teugels mss niet eens meer anders beet houden Wat is de Mars waar je maandag heen moet?

Vasthi, heb ik juist vorige week aangeschaft die shampoo.. zal je net zien, haha. Wel stoer dat ze je gevraagd hebben als voorzitter maar groot gelijk dat je het niet wilt doen om die redenen. Wel rottig om zoiets netjes af te slaan…

Silas, dit ziet er ook netjes uit al vond ik die bruine achtergrond eigenlijk mooier….

Thanx Tinkermuts Je hebt leuke plannen voor de komende dagen! Zeker leuk om dat nog eens met je pa te doen… effe terug in de tijd

Jeanie Jammer joh.. Toch even een tandje terug. Wel fijn dat je met het kamp wel de mogelijkheid hebt om op de kar te kruipen.

Roos, voor jou ook balen stom dat ze er niets van gezegd hadden. Van mij had je ook moddie mogen worden hoor.. ik zie t probleem niet. Behalve dan dat jij zelf niet wilt

Cindy, have fun vanaaf

Crazy, klink al gaaf.

Karuna, nog effe afwachten met de huizen... Jammer van je autootje en dat het niet meer gaat

Wenk, toch even schrikken hoge bloeddruk = niet fijn Rustig aan hoor

Maya, groot gelijk dat je je dan terug trekt. Je moet wel 100% gevoel hebben dat je paard zo is als ze wezen moet.. (weet t even niet beter uit te drukken maar denk wel dat je begrijpt wat ik bedoel ) Volgende ronde, nieuwe kansen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:25

Ja Baileys, heb je gelijk in Maarja, het is niet anders, en ben blij dat ik het nog op tijd weet en me heb kunnen terugtrekken, en ik het geld volledig teruggestort krijg, had wel verwacht dat er wat aan admin-kosten afgingen. Dus is positieve meevaller

Jellie, zo is het ook gewoon. Het zou in mijn geval voor haar om graad-opwaardering gaan. En ik wil dan gewoon dat ze er uitstekend uitziet, en dat is nu niet het geval. Dus dan beter niet gaan, als veulen wel samen met moeder moest, dan was ik wel gewoon gegaan op hoop van zegen. Maar dit is wel een fijne meevaller

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:27

ahhhhhhh, ik moet ook het adres nog opzoeken voor de navigator, anders kom ik er echt niet,

Lonneke en Ellen en Leon gaan echt blij zijn dit weekend, Terry heeft een oefening dus kan niet bellen, hahahaha, gisteren had hij duty dus 24 uur bereikbaar, en maar kletsen, vinden ze niet leuk, moet de balance vinden, maar als hij belt zeg ik dat en hang op omdat vanuit Ierland bellen best veel kost.

pffffffff, voel me een puber, hahahaha

O de auto is geweldig, rijd erg lekker, zie iedereen hoop ik morgen

Baileys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:32

Fortweg 3 in Houten, Jean....

jeanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:35

Wijs besluit Maya om niet te gaan. Verder iedereen succes morgen en dat er maar mooie premies uit mogen komen .

Wenk toch wel schrikken bezoek aan de huisarts .......kijk je uit

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:37

ja ik wil ook even alle keuring gangers morge heel veel plezier/succes/sterkte ( ) wensen!!
en we verwachten natuurlijk wel foto's en een verslagje he!!

Jean

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:38

Dank je baileys, zie je morgen

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:45

jean, topic starten, de doorsukkelaars, haha ney thanx voor je reactie hoor

flettie, ja idd
het is allemaal raar gegaan hoor
had eerste gesprek met een docter, die zou me opereren maar ben op het allerlaatste moment door een ander geopereerd, was zelf al onder narcose dus heb er niks van meegekregen
vervolgens geen docter aan mn bed gehad
zou in het ziekenhuis afspraak hebben met de oorspronkelijke docter weer en kreeg toen weer ineens een vreemde
nu heb ik 4 november een afspraak met degene die me heeft geopereerd... vage zooi

crazyfunky, leuke foto's hoor, leuke beessies, zal wel leuk worden!

wenk beterschap, raar hoor zo'n hoge bloeddruk
neem je rust even...

maya, jammer dat je niet met dewi naar de keuring gaat, maar wat je er verder over zegt dan lijkt het me ook wel het beste, volgende keer misschien als ze weer helemaal in topconditie is

mazzelmeid, hihi kaylen wil dus drinken bij darlah, ahh

jellie, ach ik ben waarschijnlijk toch niet geschikt als moddie, haha zo zonder tink
de mensen op UZ zijn volgens mij ook geen nhers maar ok hihi boeit mij wat
geen verslagje van jou vandaag...

jean, hihi terry kan niet bellen, kl*te of niet hihi ik kan dat dan nooit hebben van mensen hoor

verder iedereen succes morgen, ik ben er zo rond een uurtje of 2
lekker mank waarschijnlijk, heb giga spierpijn en echt pijn in beide kniegewrichten
ga lekker met een pilletje naar bed zo denk ik
heb wel heerlijk op fig gereden, ook nog ff buiten gereden, wat is ie toch lekker braaf
had nog een paar kinderfans op straat hihi, fig was echt lief voor ze, ook een hele kleine baby, t is gewoon een schat
nou ik ga nog ff naar de snackbar, hangen haha niet eten
poppetje dennis ook een beetje in de picture, dus poppetje terug weer, 101... haha

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:45

Iedereen morgen veel succes op de keuring!

Crazy, klinkt goed, over die paarden

Maya, mooi dat je dan toch alles teruggestort krijgt! en als Dewi niet in optimale conditie is, is het niet echt de moeite om dan alle stress van de keuring door te moeten

Mazzelmeid, leuk he, als die veulens ergens anders willen drinken...Kane en Adamo waren er de eerste weken van overtuigd dat ze dan wel bij elkaar konden drinken (allebei hengstjes )

Verder niet veel bijzonders te melden, nog steeds druk op school, had vanmiddag lekke band toen ik wegwilde uit school, net moeten werken, waar ik niks te doen had...beetje rotdag dus
maar goed, morgen weer een dag

Wel een leuk nieuwtje is dat ik mijn eerste autorijles gepland heb
24 oktober om 18.00 uur
de 23ste word ik 18, maar dat is zondag en dan gaf die geen lessen

SuperRoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:52

ingrid, rotdagje is minder
wel spannend, eerste rijles, en bijna 18, ik dacht dat je ouder was, hihi niet veel ouder hoor maar wel wat

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 19:56

Hee wat leuk, Ingrid, jij wordt dus ook bijna 18!
Ik volgende maand, dan moet ik er ook aan gaan geloven!
brrr.. autorijden, heb er helemaal geen zin in

Minder dat je dagje niet zo goed liep vandaag

Jean; leuk toch, die vlindertjes?
Vooral lekker van genieten

WenK

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 20:41

Zo, het monster is gewassen en staat in een SCHONE stal... We kwamen aan en moesten dus nog uitmesten... Was een beetje jammer, zeker omdat we al weinig tijd hadden ivm het licht (was ook weinig verlichting)....

Trailer staat ook al klaar... Mooi ding hoor!!! Daar zou ik als paard zijnde wel in stappen!!

Eerste rijlessen zijn spannend!! Had ik ook, ben nu blij dat ik m'n rijbewijs (+auto) heb....

Strakkies slapen en dan morgen heul vroeg weer op!!!

crazy_funky

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 20:45

nou mensen ik ga naar mijn bedje toe..
ben echt kapot!
ik wens jullie morge heel veel plezier, en spreek jullie morge avond wel weer! doeiiii

@wenk: zie trouwens dat jou merrie op dezelfde datum als sterre moet veulenen
Laatst bijgewerkt door crazy_funky op 16-09-05 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Chubby

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-05 20:46

Hallo!!

Ik heb net echt heerlijk gereden. Chub was afgelopen woensdag wat stug, maar vandaag lekker voorwaarts en oplettend (op mij!). Af en toe probeerde ze zich wat weg te drukken, maar op die kleine puntjes na, heb ik echt genoten. Gewoon alles ging goed en ontspannen: stap, draf, galop (links- en rechtsom) figuurtjes, achterwaarts, keertwending. Alleen bij halthouden doen we iets verkeerd, want ze laat haar rechterachterbeen altijd achter de massa Afgelopen woensdag werd ik daarop geattendeerd, maar wat ik ook probeer. Merk wel dat we allebei wat vastzitten op links. Had echt zowat pijn in m'n hand. Als dat m'n buitenhand is, valt het nog wel mee. Maar als links m'n binnenhand is, is dat echt te veel druk. Kan het daarmee te maken hebben?

Jellie, it wasn't me! Heb geen pasje van de macro
Doen jullie je wekelijkse boodschappen daar? Je gaat er best vaak naar toe, of niet?

Jean, morgen kun je je auto gelijk goed uitproberen dat end naar Houten!

Maya, logisch dat je Dewi dan terugtrekt. En netjes dat je al je geld terugkreeg! Volgend jaar nieuwe ronde nieuwe kansen, toch!

WenK, relax! Straks moeten we jou ook blommen sturen in het UMC en dat willen we niet

Geen auto is wel vervelend Karuna, het beperkt je zo in je mobiliteit

Gaat het verder wel goed tussen K en D, en S en S? Mazzelmeid? En hoe is het nu met hondje?

Roos, je kunt je aanmelden als mod op het subforum hoor! We houden een stemronde

Een boel bijna 18 jarigen, leuk is dat! Voel me ineens ouhoud

Heb wel zin in dit weekend. Zometeen lekker te bed met Bridget Jones Diary (boek is beter dan de film!).
Morgen hard werken op de keuring, ben trouwens blij dat Chub niet meedoet: die kwam als een varkentje uit de wei.
Zondag krijg ik bezoek van oude stalgenootjes uit Schoonhoven. Die komen Chub en manege bewonderen

Anyway: tot morgen! (IRL of hier op TP)