Maandag dan maar...
Tot vanaaf, morgen, of maandag!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
silas schreef:crazy: is dit hem??? het is wel een babyfoto.... Hoe oud is hij nu?

) 

Hopelijk vinden jullie en heel goed en fijn huis!
*

maar t ziet er leuk uit! Bedankt voor je opbeurende stukkie voor moi
Fijn dat het met het rijden wel lekker gaat. Over een tijd je wil je je teugels mss niet eens meer anders beet houden
Wat is de Mars waar je maandag heen moet?

zal je net zien, haha. Wel stoer dat ze je gevraagd hebben als voorzitter maar groot gelijk dat je het niet wilt doen om die redenen. Wel rottig om zoiets netjes af te slaan…
Je hebt leuke plannen voor de komende dagen! Zeker leuk om dat nog eens met je pa te doen… effe terug in de tijd 
Jammer joh.. Toch even een tandje terug. Wel fijn dat je met het kamp wel de mogelijkheid hebt om op de kar te kruipen. 
stom dat ze er niets van gezegd hadden. Van mij had je ook moddie mogen worden hoor.. ik zie t probleem niet. Behalve dan dat jij zelf niet wilt 

Rustig aan hoor 
) Volgende ronde, nieuwe kansen
Maarja, het is niet anders, en ben blij dat ik het nog op tijd weet en me heb kunnen terugtrekken, en ik het geld volledig teruggestort krijg, had wel verwacht dat er wat aan admin-kosten afgingen. Dus is positieve meevaller 
) wensen!!

beterschap, raar hoor zo'n hoge bloeddruk

haha 
)

en dan gaf die geen lessen
niet veel ouder hoor maar wel wat 
We kwamen aan en moesten dus nog uitmesten... Was een beetje jammer, zeker omdat we al weinig tijd hadden ivm het licht (was ook weinig verlichting)....
doeiiii
Afgelopen woensdag werd ik daarop geattendeerd, maar wat ik ook probeer. Merk wel dat we allebei wat vastzitten op links. Had echt zowat pijn in m'n hand. Als dat m'n buitenhand is, valt het nog wel mee. Maar als links m'n binnenhand is, is dat echt te veel druk. Kan het daarmee te maken hebben?