Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
coydog schreef:Zijn er mensen geweest die er niet op konden met de trailer dan?
Bonte schreef:POLLO schreef:Goedeavond allemaal.
Daar ben ik ook weer eens een keer heb ook een hele leuke dag gehad en ook veel geleerd.
ben de hele dag ringmeester geweest, dus heb alles goed kunnen zien.
heb genoten van alle goede resultaten iedereen gefeliciteerd.
en bonte leuk je in het echie gezien te hebben.
Ohhhhh was jij ringmeester. Welke van de 2. Die bij de balk of die ander. Jullie hebben het super gedaan![]()
En de Speaker ook. En het was ook goed georganiseerd, dankzij de Zeelanders
POLLO schreef:die blonde bij de balk.
coydog schreef:ok, heb ik idd weinig van meegekregen.
dobbel schreef:Nou dat hoorde ik ook van Ludie dat het lastig met uitdraaien was gelukkig is gerrit die mee was een ervaren trailerrijder anders was het afkoppelen geworden,
Leonoor schreef:
hanneke, er waren er voor mij wel dan 3 die ik mee wilde nemen hoor
HannekeS schreef:Leonoor schreef:
Hihi, er konden er maar 3 in de automaar én Henk Jan en Leid wilde niet met de trein naar huis én de eigenaren wilden niet verkopen..
![]()
![]()
Vraagje: ik ben mijn jas vergeten. Heeft iemand die toevallig gevonden? Het is een kort jasje, zandkleurig met groene binnenvoering van het mek PK.
Wanneer iemand het gevonden heeft, pb mij dan ff dan mail ik mijn adres. Zou je het dan op mijn kosten aan mij willen opsturen.
Vlissingen is nét iets te ver vanuit Drenthe om ff een jasje op te halen
Leonoor schreef:
Enne, zover rijden is het toch niet?
Cayusejuhh schreef:dobbel schreef:Nou dat hoorde ik ook van Ludie dat het lastig met uitdraaien was gelukkig is gerrit die mee was een ervaren trailerrijder anders was het afkoppelen geworden,
Ik heb vanacht over je gedroomd![]()
Ik droomde dat ik Ludie en de trailer tegen kwam onder weg> ( ik liep met de kinderwagen. op de snelweg.)
En zag biggels in de trailer staan met het voorval.. en ze waren druk bezig. ik wurmde er tussen want ik wilde Biggels nu wel eens in het echt zien .. en jou man duwde me weg.. ROT Op zei diewant we zijn bezig.
En toen liep ik door met me kinderwagen
Ik denk dat je verhaal me beetje heeft aan gegrepen zo laat op de avond dat ik het las.. ( voor ik ging slapen)
maar goed.. ben blij voor je dat het goed is afgelopenhoe is het nu met hem??
Hihi, er konden er maar 3 in de automaar én Henk Jan en Leid wilde niet met de trein naar huis én de eigenaren wilden niet verkopen..
![]()
![]()
Vraagje: ik ben mijn jas vergeten. Heeft iemand die toevallig gevonden? Het is een kort jasje, zandkleurig met groene binnenvoering van het mek PK.
Wanneer iemand het gevonden heeft, pb mij dan ff dan mail ik mijn adres. Zou je het dan op mijn kosten aan mij willen opsturen.
Leonoor schreef:God ja, die stoeltjes, die heb ik nog zien liggen onder de tafel toen we er even waren.....
Blond dat ik er niet aan dacht, maar hopelijk is het zo opgelost!
Rianavaplu schreef:Hoi Hanneke!
Rian van de Stamboekstand!
Ik ben zelf een tweetal stoeltjes vergeten, van die opvouwbare in 2 groene tassen! Ik heb intussen al naar de Manege gebeld, en die hadden ze al apart gezet. Nu woon ik niet zo ver weg van Vlissingen in Hoogerheide een goeie 40 minuten rijden. Nu kan het zijn dat ze woensdag de tassen bij mijn thuis afzetten omdat er iemand naar Roosendaal moet en dan kom je bij mij voorbij.
Nu zie ik Noelle tijdens Paard en Koets dus als het een optie is dan zou ik je jas mee kunnen nemen. Maar misschien moet je eerst effe informeren of ze hem al gevonden hebben.
Ik hoor het wel!
Groetjes Rian en Caitlin