Lijkt de geboggelde wel
Eind van de dag zeker gaat alles een beetje hangen
mooie foto van Bonfire zeg!
Erg mooi beestje vond ik dat!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik geloof dat je iets aan het zeggen was of je moest lachen. Maar het gaat om het paard natuurlijk hè
haha groetjes
roosa schreef:Dank je wel Mariel![]()
Heb ook nog bokkers gevonden(ze hebben mij gevonden eigenlijk)
Silas,en vasthi,en van de tinkerbrokjes maar ben ik haar naam weer kwijt
Keevagirl schreef:snowdon schreef:Hmmz er zijn volgens mij geen bokkers in Hoofddorp???
Jacqueline en ik gaan dara waarschijnlijk ook heen, dus dan ben ik er in Hoofddorp, Houten en Vlissingen bij!
En in Houten zijn er (met paard):
Vasthi
WenK
Esme_27
Supertje
Shayla
Jacky2?
Nog meer?
Ja, ikke![]()
![]()
ikke ben er ook met mijn 2 meiden en een hoop aanhang voor mijn meiden omdat ik daar zelf vast geen tijd voor heb
Sinada schreef:Ha die Trea , ja jij maakt er ondanks erg slecht weer ........een super dag van . Ik lach me rot als ik je hoor kletsen en kussen .hihihi
Jaja erg leuke geluiden maak je hoor !!
Ik ben de 17 de niet in "dienst" Kom later en de rest van stal is er al erg vroeg . Tja ook de paardjes thuis mogen niet te kort komen he .
We hebben wel oppas voor ze.
Neehoor grapje ik vind het leuk ik hou wel van een beetje lol
Sinada schreef:Mariel..........zoals je weet ben ik de laatste dagen erg lief voor je geweest .......wil jij van Minkel en Tzigana mooie foto`s maken in Houten .
Ook graag van Diroma, en de andere drie die van de BP af komen .
Citaat:Chantal ik hoop dat jij geen foto`s kan maken ......( Snap ie uhm ) !!
Wil ook meegenieten
Chantaljamie schreef:Of ik met de BP mee wil helpen want er moeten er meer naar de keuring de 17e. Nou en na enig overleg kan ik melden dat Renee en ik er allebei zijn hoor in Houten
je bent er dus wel
Trea schreef:roosa schreef:Dank je wel Mariel![]()
Heb ook nog bokkers gevonden(ze hebben mij gevonden eigenlijk)
Silas,en vasthi,en van de tinkerbrokjes maar ben ik haar naam weer kwijt
Ik was er ook, ik had zo'n klets ding in mijn hand
Trea schreef:Ik was er ook, ik had zo'n klets ding in mijn hand
Citaat:A haaa was jij de aan jagerd![]()
![]()
Bonte schreef:Trea schreef:Ik was er ook, ik had zo'n klets ding in mijn handCitaat:A haaa was jij de aan jagerd![]()
![]()
Nee, dat kletsding is de microfoon. Ze is onze vaste speaker
Sinada schreef:Ik heb de dagkampioen van Alden Biesen gezien pffffffffffffffffffffffff wat een plaatje.
Sinada schreef:OHHHH heerlijk zo`n zweep![]()
jajajaj je mag wel flink oefenen .......wel spannend die laatste dag ........
Slaap je er nog wel van ??? Keeva.