Tirzah's springruitertje Loïs gaat ook mee, maar dat weet ze nog niet. Ik zit in een complot met d'r moeder. Ze is inmiddels begonnen met zeuren bij mama of ze alsjeblieft bij de tinkerdagen mogen gaan kijken naar Tirzah
Die gaat door het dak als ze hoort dat ze de volle drie dagen mee mag doen
Inderdaad! Jinthe moet op vrijdag gewoon tot 14:00 naar school, dus wij zijn er pas tegen 15:30-16:00 gok ik zo
M_D_H
Geplaatst: 12-05-17 16:17
Ik had vanaf donderdag vrij gehad Ik had er een keer aan gedacht om ruim van te voren vrij te vragen Maar het is maar beter dat ik heb afgezegd want mijn enkelband is dus gescheurd
Heb er al helemaal zin in!! wij gaan donderdag avond weer helpen met de ringen opbouwen! En vrijdag zijn wij als 1 van de eerste aanwezig (aangezien ik "campinghoofd" meeneem )
M_D_H
Geplaatst: 13-05-17 09:34
puttertje schreef:
dees dan moeten de twee kneusjes maar in september proberen te starten
Arme Tirzah is afgelopen zondag met springen over de kop geslagen. Gelukkig alleen een paar lelijke kneuzingen die als het goed is over 21 dagen weer hersteld zijn, maar door het gebrek aan training de komende tijd, moet ik ons lijstje toch wat gaan aanpassen. Loïs (haar springruitertje waarmee ze samen is gevallen) gaat dus 40cm met haar springen i.p.v. 80, maar dat mag de pret niet drukken.
Nadat ze gevallen waren heb ik verteld dat ze mee mocht naar de tinkerdagen, dat verzachtte de pijn gelukkig een beetje
Over de kop geslagen? Hoe dat zo? Wel fijn dat Thirza niks ernstigs heeft.
Junia
Geplaatst: 19-05-17 22:17
Had heel anders kunnen aflopen, maar gelukkig komen ze er allebei met wat kneuzingen vanaf. De osteopaat is al langs geweest voor Tirzah en de week voor de tinkerdagen mag ze weer rustig aan gaan springen. Vandaar dat ik de 80cm nog even te heftig vind. Deze week is het nog stappen aan de hand en 2x daags traumeel smeren.
Hoe hoog staat de puppycross ongeveer? Ik twijfel daar nog een beetje over, maar Tirs vindt de cross altijd erg leuk en het is Loïs haar grote droom om een cross te rijden...
Ik heb er letterlijk nachtmerries van gehad! Ik stond heel ver weg te filmen en het leek uren te duren voor ik erbij was. Die hebben echt allebei engeltjes op hun schouder gehad dat ze er zonder botbreuken vanaf zijn gekomen.