Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cp112 schreef:Ah dan is dat verandert inmiddelsmaar bitloos mag iig niet haha. Alleen voor de daarvoor uitgeschreven wedstrijden
JoanneE schreef:Ik heb even een snel vraagje, jullie weten dat vast. Ik heb zo'n halsterhoofdstel ooit laten maken. Mag je hiermee een onofficieel proefje starten?
[ Afbeelding ]
Alvast bedankt!
M_D_H schreef:Maar Chantal, dan zou je eventueel ook een stal kunnen delen met iemand die wel een stal heeft?
B.v. als die gene moet starten Noedels steeds even in die stal zetten zodat hij kan plassen?
Of zeg in nu iets heel raars.
MichelR schreef:M_D_H schreef:Maar Chantal, dan zou je eventueel ook een stal kunnen delen met iemand die wel een stal heeft?
B.v. als die gene moet starten Noedels steeds even in die stal zetten zodat hij kan plassen?
Of zeg in nu iets heel raars.
Ik heb geen probleem met het even delen van een stal. Maar ik wil het wel weten zodat ik weet welk paard er in welke stal staat zodat we niet weer een zoektocht moeten houden naar een eigenaar zoals vorig jaar omdat er een paard gewond was maar in een, voor mij, onbekende stal stond.
cp112 schreef:Opzich is het nog een keer aan te rijden maar Noedel plast alleen maar in een stal. Niet in/aan de trailer, onder het zadel of aan de hand...
Dat heeft al eens voor kokiek gezorgd. Ik ben dus, al was het voor 1 dag, afhankelijk van een stal.
tinkie45 schreef:Kom op Dames , het is elk jaar nog goed gekomen en bezorg Michel, Evy en Lisette daar nu al geen hoofdpijn mee.![]()
![]()
het is duurt nog even voor het zover is, en als we nu al beginnen met Tinkeren (mekkeren) dan is dat niet echt leuk voor de mensen die zo druk zijn met de organisatie![]()
![]()
tinkie45 schreef:Kom op Dames , het is elk jaar nog goed gekomen en bezorg Michel, Evy en Lisette daar nu al geen hoofdpijn mee.![]()
![]()
het is duurt nog even voor het zover is, en als we nu al beginnen met Tinkeren (mekkeren) dan is dat niet echt leuk voor de mensen die zo druk zijn met de organisatie![]()
![]()