Ja jij had dit jaar ook al pech he Duim met je mee voor een mooi gezond veulen.
Mooi die kleur van Phoenix
Zo mag Sansa qua kleur ook wel worden, ze is licht maar rond de ogen heeft ze wat donkere haren zitten, benieuwd of dat nog wat meer wordt, weg trekt of zo blijft.
Haar vader is Oak Leaf ,haar moeder is een merrie die van San Cler komt ,maar ze is niet gefokt door Clive en ook niet door Vine . Ik heb foto's gezien van haar en haar moeder ,maar zonder DNA zeggen mij de bloedlijnen niet veel ,gezien er genoeg mee gesjoemeld wordt daar overzee's Ze zit dus nog vollop in de testen
Van Vine hoef je sowieso niets te verwachten Zit daar nu al met 2 paarden met afstamming van en niemand die vraagt krijgt ook maar antwoord. Hoop dat DNA nog wat oplevert...
aricia
Geplaatst: 03-07-15 16:21
Ik heb contact met de fokkers van haar ,die werken wel mee . Vine is idd niet zo van de mail
Zal meteen eens wat plaatsen, waaronder onze nieuwe aanwinsten van de laatste paar maanden
Dit is de nieuwe aanwinst van mijn moeder, pearl+ cream merrieveulen van maart. Ze draagt zover we weten geen san cler bloed.
Weet niet of ik Shiki al geplaatst had maar dit is mijn eigen nieuweling! Bay dun, van Coates Rascal uit Coates Oliver die 11 generaties terug gaat. Moeder is van Lob lijnen. Ik krijg snel weer nieuwe foto's! Fokker is op vakantie en daarna komen nieuwe, ben zo benieuwd...!
En Bones natuurlijk Mijn super ventje Foto's doen hem geen eer