Annelot ik ga je binnenkort ff berichie doen om Ryon eens te bekijken nouja, Jorian wil hem graag eens in t echie zien em die is regelmatig bij jou n die hoek aan t werk dus ga ik een keertje met m mee die kant op en komen we een keertje aan als dat mag
Even zodat t niet offtopig gaat: Mn fokje van dit jaar
Juultje
voorn2
Geplaatst: 13-12-13 21:18
woohwie....knappe knul zeg!
Kirsha
Geplaatst: 13-12-13 21:20
Wat een leuke vlekjes boven de ogen (het veulen), net wenkbrauwen
Soprano
Geplaatst: 13-12-13 22:20
Wauw annelot, Ryon ziet er goed uit in zijn westernoutfit! cp112, ook knappe zwart neus Juultje ziet er goed uit
eindelijk heb ik het nieuwe forum weer gevonden, meteen maar even wat achterlaten
Gave platen weer voorbij zien komen! stuk voor stuk knapperts Caily, je paardje ziet er goed uit! Ryon, imposant dier, gaaf! en dan Drum.. tja, geen woorden voor nodig
zoek de verschillen! en dan niet in kleur..
Kaatastrof
Geplaatst: 15-12-13 19:12
Heerlijk die evolutiefoto's hierboven! En die kerstkaart is ook enorm geslaagd!
Ik blik even terug naar de zomer.. Hoe houd je je paards sokken wit tijdens transport (en vooral op een goedkope manier) ..? Zo dus! Nylonkousen verknippen ét voilà
En enkele recente kiekjes.. En eindelijk eens haar zadeldekje gepast. Is full dr, dus te groot voor mijn VHZ. Maar hopelijk past het netjes als ik strakjes mijn Massimo heb
@ Nelleke_H: super leuke kerstkaart. @ monicees: wat cool om de groei zo op de foto te zetten, echt leuk om te zien! @ Jackytje: mooi aansprekend hoofdje heeft jou tinker.
J_E
Geplaatst: 16-12-13 13:41
Wat komen er weer prachtige foto's voorbij. Die billen
Hier de eerste foto van gisteren.
Junia
Geplaatst: 16-12-13 18:21
Haha, die billenfoto's! Echt super grappig! Jackytje ik krijg zin in de zomer door jou JoanneE wat een lief pluisbolletje! Ziet er heel knuffelbaar uit...
Gisteren hebben we weer getraind met Showteam Epona!
Oe Ryon blijft mn favoriet! Soms toch wel jammer dat ik elke keer met ruinen thuis kom
Wat een lieffie is heartbreaker zeg
Wat een knapperds komen er toch weer voorbij
Zondag ook wat fotootjes gemaakt van mn mannetje En van ons samen
Vasthi
Geplaatst: 16-12-13 23:30
Was dit topic een beetje kwijt Komen weer plaatjes van Tinkers voorbij!
Mooiste foto (in ieder geval tot nu toe) van Cesair en mij van dit jaar. vieste foto...... gewoon leuk
ringelberg
Geplaatst: 17-12-13 15:16
Omdat ik twee paarden teveel vond worden, heb ik Pebbel verkocht aan haar verzorgster. T is even raar omdat ze 5 jaar van mij is geweest, maar ze krijgt het zo goed dat het ook een gerustelling is.
Duss
Dag lieve Peb
Voor haar veranderd er niets hoor, ze blijft gewoon naast haar zus staan