Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Want als blikken konden doden lag ik nu 7 meter onder de grond ofzo
had Shay dr hoofd ook gewassen, doe ik normaal gesproken met een spons.... Maàr ik had geen zin om met een spons de zeep er af te spoelen. Dus maar voorzichtig de tuinslang gebruikt....Was ze het duidelijk niet mee eens. Ze keek toen ik net weg ging nog kwaad
Ik heb er zin in
Schijnt tegenwoordig erg moeilijk te zijn om van andermans spullen af te blijven
Tinkermuts schreef:san, ben benieuwd of ze nog mooi schoon is
zo ik ga me es ff in de kleren steken en eerst ff eigen tink verzorgen, lot ff paar picca,s schieten en dan op naar hagestein, word prachtig weer, veel succes iedereen.
En dat terwijl ik nog thuis zit
Ik gok op minimaal 2 grote vlekken, 1 op dr linker bil en een vlek op dr buik
En kijk Lot ff lief aan om ook een paar picca's van Ike te maken
Doet ze vast wel
Wij gaan zo al rijden, dus ik ben er ook lekker vroeg al bij (: Heb er zin in! 

Uiteindelijk is ze wel Nederlands kampioen Vanner merries geworden
Respect voor de mensen die er al vroeger waren en later naar huis konden 
Vond het jammer dat ik verder weinig van de keuring (mn van de veulens) heb meegekregen, maar ach, je kunt niet alles hebben he
annelot schreef:ik vond het erg gezellig, en wat een prachtige paarden liepen er bij zeg!Een hoop bij gekletst en wat een prachtig weer. Foto's komen nog online.
Ben heel benieuwd. Heb zelf dus echt maar 1 of 2 foto's gemaakt van Shay.... Met m'n mobiel.....waarop ze of staat te slapen...of gras te eten
Iedereen gefeliciteerd met alle resultaten!

), dus daar ben ik stiekem wel een beetje trots op, zeker omdat erbij staat dat ik er keurig op zit, daar heb ik zo vreselijk hard aan gewerkt de afgelopen weken. 
Maar wel leuk, eens een andere bonte vlek van boven bekijken, want Caily heeft een dag vrij dubbel en dwars verdiend!
ik was echt trots op 'm!! Wat hebben we genoten ook van alle andere toppers die aanwezig waren!! Ik werd spontaan weer verliefd op ons knappe Tinkerras 
tot morgen allemaal!
maandag lekker jarig (25 jaar) dus winstpunt van vandaag was een leuk cadeau alvast