[TI] NSvT RK en CK Hagestein, 28 september 2013

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

patrick1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 14:40

Baal echt onzettend dat ik dit weekend ga missen vant winter maar weer, maar dan om te kijken :o

tinkie45

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 20:42

wij gaan jou ook missen hoor :(:)

rudolph

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 21:29

Iedereen suc6 morgen!!!!! *\o/*
Ik kan er helaas niet bij zijn |(

Shayla

Re: NSvT RK en CK Hagestein, 28 september 2013

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-13 22:14

Zo hier ook zo goed als klaar voor morgen. Net klaar met Shay (nog een keer) wassen, spullen alvast klaar gezet op stal, straks nog even paspoort enzo klaar liggen en dan lekker naar bed.

Heb het wassen maar net overleefd :+ Want als blikken konden doden lag ik nu 7 meter onder de grond ofzo _O- had Shay dr hoofd ook gewassen, doe ik normaal gesproken met een spons.... Maàr ik had geen zin om met een spons de zeep er af te spoelen. Dus maar voorzichtig de tuinslang gebruikt....Was ze het duidelijk niet mee eens. Ze keek toen ik net weg ging nog kwaad _O-

Morgenochtend de tailer nog even in orde maken, laatste vlekken weg halen en dan rond kwart over 9 vertrekken.

Tot morgen allemaal ! :D Ik heb er zin in *\o/*

YoeriTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 02:19

Ik kom morgen ook kijken en heb er super veel zin in! Mijn vader brengt en haalt me, maar loop daar dus wel de hele dag in mijn eentje rond. Achja, het is het waard!! Misschien kom ik nog wel iemand tegen

Cooltje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 06:42

Hier helaas voor vandaag mijn wedstrijd af moeten zeggen omdat er mensen zijn die het leuk vinden om andermans spullen te zitten .

Helaas vanacht de auto van me vader in de brand gestoken :(

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 06:51

jeetje wat erg cooltje, sterkte

youri, kom maar ff hoi zeggen, ik loop met een halfwas puber rottweilertje rond haha

san, ben benieuwd of ze nog mooi schoon is

zo ik ga me es ff in de kleren steken en eerst ff eigen tink verzorgen, lot ff paar picca,s schieten en dan op naar hagestein, word prachtig weer, veel succes iedereen.

butengeweun
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 07:14

Cooltje wat erg.

Youri ik loop met een vosje rond .

Zo nu hier maar eens kijken of ze zich vanacht heeft schoongehouden

jacky2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 07:38

Iedereen veel succes en tot straks *-:)

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 07:49

Jemig Cooltje, wat een ****gasten zeg ! -:(- Schijnt tegenwoordig erg moeilijk te zijn om van andermans spullen af te blijven 8)7

Tinkermuts schreef:
san, ben benieuwd of ze nog mooi schoon is

zo ik ga me es ff in de kleren steken en eerst ff eigen tink verzorgen, lot ff paar picca,s schieten en dan op naar hagestein, word prachtig weer, veel succes iedereen.

Ik kan je nu al zeggen dat ze niet meer schoon is :+ En dat terwijl ik nog thuis zit :+ Ik gok op minimaal 2 grote vlekken, 1 op dr linker bil en een vlek op dr buik _O-

Geef de mannetjes maar een knuffel van me <3 En kijk Lot ff lief aan om ook een paar picca's van Ike te maken O:) Doet ze vast wel :D

Hier zo nog even het paspoort pakken en dan vlekken weg wassen.....
Tot straks allemaal ! :wave:

butengeweun
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 08:12

Jack kan jij mijn kleintje iets voor half 12 op de foto zetten heb zelf wel mijn camera bij maar zal ook zitten te stressen een dan vergeten te klikken.

Ik heb 2 nat bezande sokken en 1 nat voorbeen maar dat wordt op hagestein hopelijk weer mooi wit.

YoeriTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 08:29

Nou, ik zal is kijken of ik een rotweiler of een vosje kan spotten haha ;) Wij gaan zo al rijden, dus ik ben er ook lekker vroeg al bij (: Heb er zin in!

Tinkermuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 10:40

Wat is het exacte adres? Kom drie straatnamen tegen op google

Trea

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 17:50

Super geslaagde dag en trots op onze Liam met een eerste premie, en wat deed hij het goed. Wij waren zo bang dat hij zich zou mis dragen met alle drukte om hem heen maar hij deed het super, tuurlijk af en toe een bietje druk maar dat mag. Weer alle lof voor de organisatie, jury en voorbrengers. Heel benieuwd naar eventuele foto's en meer reacties van andere hoe het gegaan is.

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 19:22

Hier ook eindelijk rustig op de bank na een zeer geslaagde dag met schitterend weer :D
Veel mooie paarden gezien, veel gekletst en genoten :D

Shay liet dr zelf niet zien zoals ze kan, maar ben nog steeds super trots op dr ondanks dat ze het model predikaat niet haalde.
Wat ik wel erg leuk vond was dat het jury commentaar precies het zelfde was als waar ik de hengsten op selecteer om te fokken. Toch leuk zo'n bevestiging vanuit het stamboek :D

*\o/* *\o/* *\o/* Uiteindelijk is ze wel Nederlands kampioen Vanner merries geworden *\o/* *\o/* *\o/*

Dus ben echt super trots op m'n "ouwe bok" :D

RTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 19:34

Ik ben ook wel een beetje op :o Respect voor de mensen die er al vroeger waren en later naar huis konden ;)

Vond het erg leuk! Was een erg leuke en sympathieke jury om bij te schrijven. Was het nog niet verleerd, haha. En natuurlijk met Neev geknuffeld en een aantal bekenden gezien :) Vond het jammer dat ik verder weinig van de keuring (mn van de veulens) heb meegekregen, maar ach, je kunt niet alles hebben he ;)

Winnaars gefeliciteerd! Nu met de beentjes omhoog op de bank, dankzij een heel lieve vriend die de paarden vanavond van me heeft overgenomen <3

annelot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:09

ik vond het erg gezellig, en wat een prachtige paarden liepen er bij zeg! <3 Een hoop bij gekletst en wat een prachtig weer. Foto's komen nog online.

starjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:57

Alle keurings gangers gefeliciteerd met de behaalde resultaten. :j
Ik heb niet heel de keuring gezien. Want mijn man stond in prikweitje dus kon hem niet constant alleen laten.
Super mooie accomodatie. En zoals gewoonlijk weer super georganiseerd :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 20:59

Ik was er ook vandaag, leuke dag gehad! :)
En butengeweun, je stond naast ons haha! Je vosje was leuk!

En iedereen gefeliciteerd die goede punten gehaald hebben!

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 21:01

annelot schreef:
ik vond het erg gezellig, en wat een prachtige paarden liepen er bij zeg! <3 Een hoop bij gekletst en wat een prachtig weer. Foto's komen nog online.

Jaaaaa foto's :D Ben heel benieuwd. Heb zelf dus echt maar 1 of 2 foto's gemaakt van Shay.... Met m'n mobiel.....waarop ze of staat te slapen...of gras te eten :+

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 21:30

Hier ook benieuwd naar de foto's !! :D

Caily
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 22:52

Hier ook weer thuis, in het verre Groningen :D Iedereen gefeliciteerd met alle resultaten!

Enorm geslaagde dag gehad. Enorm dank voor de fijne organisatie. Moet zeggen dat, ondanks dat het voor sommigen nadelig is dat er geen stallen zijn, de locatie erg mooi vond, de rijbanen en indeling an sich, maar ook de ruimte om een graspaddockje uit te zetten werd door onze dames erg op prijs gesteld!

Afbeelding

Toen ik vorige week het voorlopige keuringsoverzicht kreeg vreesde ik voor een merrie van de regionale keuring; kon haast niet anders dan dat die het goed zou doen en inderdaad, uiteindelijk heeft zij oa van Caily gewonnen tijdens het Nederlands Kampioenschap Cobmerrie's, is ook zeker een knappe merrie! Maar ach, mijn dame behoort maar wel even tot de zes hoogst geprimeerde paarden in haar klasse, dus nog steeds erg trots hoor :D

Daarnaast vandaag debuut gereden in de B. Afgelopen weken veel gereden en verbetert (vorige maand wisten Caily en ik amper wat een bak was), maar Rome is natuurlijk niet in een dag gebouwd, en ik wist ook wel dat we er nog niet helemaal klaar voor waren. Ik heb het gevoel ervaren, en dat was al superleuk, en toch nog 169 punten gereden op een proef (de andere 158 :o), dus daar ben ik stiekem wel een beetje trots op, zeker omdat erbij staat dat ik er keurig op zit, daar heb ik zo vreselijk hard aan gewerkt de afgelopen weken.

Tot slot nog een rondje Bestgaand, gewoon omdat het kan. Meer gegaloppeerd dan in beide proeven bij elkaar, haha. Wie weet komen we er ooit wel... Paulien heeft iig bewijs dat ze gewoon moet gaan starten :P

Afbeelding

Gewoon lekker door blijven oefenen (weliswaar wat minder dwangmatig) en wie weet in Erica nog een rondje van de winter...

Ga nu maar eens m'n bedje opzoeken, morgen weer om 10u op stal zijn om een buitenrit te begeleiden, vroeg :O Maar wel leuk, eens een andere bonte vlek van boven bekijken, want Caily heeft een dag vrij dubbel en dwars verdiend!

Allienda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 23:13

Ons weekend begon vrijdagochtend met een akelig berichtje, mijn opa was opgenomen in het ziekenhuis om een uur of vijf 's morgens. Aangezien we die week al een aantal berichten kregen dat het niet lekker ging met opa vreesden wij voor het ergste. (Mijn grootouders 87&88 wonen ongeveer 2,5 uur autorit van ons dus even snel langsgaan zit er niet in....) gelukkig kregen er vrij snel te horen dat het waarschijnlijk wel meeviel. Maar toch moest hij minstens tot maandag in het ziekenhuis blijven. We zijn enorm geschrokken.

In eerste instantie wilde ik me afmelden want m'n hoofd stond er echt niet naar. Mijn ouders hebben me over gehaald om zaterdag toch de B proefjes te rijden. Wat ben ik blij dat ik me heb laten overhalen. Ik heb een geweldige dag gehad en ik weet zeker pap en Keltic ook!!! Wat heeft Keltic het toch maar weer goed gedaan :-) ik was echt trots op 'm!! Wat hebben we genoten ook van alle andere toppers die aanwezig waren!! Ik werd spontaan weer verliefd op ons knappe Tinkerras <3

Iedereen van de organisatie top en een dikke duim omhoog.

Morgen zijn we er helaas niet bij, wij gaan morgen richting de Achterhoek om opa te bezoeken in er ziekenhuis. Voor iereen die morgen start heeeeeeeeel veel succes ik duim voor jullie.

Caily
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-13 23:15

Beterschap voor opa! En Keltic mag er zeker zijn hoor! *D

Heb Liam trouwens ook in de ring gezien, sprong er voor mi direct uit; hoofd en beweging van pappa, en bouw zoals hij dat we vaker door geeft, leuk om te zien! En terecht hoe die draf beloond is, waanzinnig!

destiny88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-13 23:21

Lekker bedje in.. Morgen weer 6 uur de wekker.! 8uur weg van stal. Zelf pas rond half 12 starten maar eerst in ochtend B proef voorlezen :-) tot morgen allemaal! :-) maandag lekker jarig (25 jaar) dus winstpunt van vandaag was een leuk cadeau alvast :-)