Lotte, ik begrijp nu ook meer waarom je zo angstig bent . . .
 hoop echt dat je snel een veilig en rustig plekje vind om te kunnen wonen. Dat de huurbaas schijt heeft aan het onderhoud van het huis en hoe een slot degelijk geplaatst moet worden is al erg, maar als je niet meer kunt/durft te slapen, dan moet er toch verandering komen. Hoop dat je straks toch nog uitgerust wakker wordt, dan doen we gezellig een rondje bos  
  jij inderdaad op tanker Luna haha en ik op Caily, en hopen dat ik ook maar blijf zitten haha.Becs: Jij zou ook flink geschrokken zijn zeg pfff gelukkig waren het je hondjes maar tot die tijd heb je toch wel je hart ook in je keel zitten en duurt die moment heel erg lang. Een zelfverdediging cursus lijkt mij ook nog wel prettig.
En spannend Andrea
  waar moet je starten eigenlijk? Ik was gisteren inderdaad blij dat Leon erbij was, anders hadden we wel de moed opgegeven en waren we terug gegaan of afgestapt. Op gegeven moment was alles eng in Luna's ogen
  Johan was ook nog nooit van een paard afgevallen  
  maar als hij niet zijn evenwicht verloor dan was hij wel blijven zitten maar het ging gewoon heel banketstaaf en toen hing hij scheef en toen gaf ze nog een bokje en toen besloot hij maar om zich te laten vallen. Hij heeft jarenlang op vechtsport gezeten en weet wel hoe je ongeveer een val kunt breken maar dan nog  
  Hij moest ook nog zijn 1e nachtdienst draaien op werk dus die kwam vanmorgen thuis half strompelend  
  maar goed die ligt nu fijn te slapen. Ik daarentegen was al vroeg wakker omdat ze hier op het dak bezig zijn  
  dacht ik ook eens te kunnen oefenen met uitslapen. Ze moeten dan via ons balkon het dak op. Denk dat ze bezig gaan met het dakleer en de dakpannen aangezien we in ons slaapkamer lekkage hebben gehad. Ze maken behoorlijk wat kabaal maar Johan blijft in diepe coma  

), maar de laatste maand ging het alsnog enorm hard hoor 

Deze man deed het "pas"met 2 jaar....