Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
furyke schreef:Heb jullie zien springen in grave, dat zag er echt super uit! Vooral de cross.

Hopelijk waait t weer over, wat betreft die omheiningen dan. Voor de rest kan ik stiekem niet wachten tot ze oud genoeg is om wat meer te gaan doen dan buiten rondsjokken met iemand op haar rug. M_D_H schreef:furyke schreef:Heb jullie zien springen in grave, dat zag er echt super uit! Vooral de cross.
derby (cross) dit jaar of van vorig jaar...
want vorig jaar won ik hem idd en ging hij echt super!!
Afgelopen jaar heb ik afgegroet, hij kwam voor ons te vroeg, had kort daarvoor het ongeluk in Leusden gehad en hier heel wat zware kneuzingen aan over gehouden. ik wilde Grave toch graag rijden, maar ik mocht eigenlijk niet rijden en dat werd me tijdens de barrage ook echt heel erg duidelijk dat ik hier nog helemaal niet aan toe was. Gil ging vervolgens in de Derby echt heel vlak lopen, zodat ik zo min mogelijk pijn had, maar daardoor kwam hij bijna niet van de grond bij de hindernissen dus tikte hij er een aantal aan, omdat er toch vaste hindernissen bij waren en ik heel veel pijn had leek het mij niet verstandig door te gaan dus heb ik afgegroet
HijadelaLuna schreef:Hier inmiddels nog een Tinker die zich tot springer ontwikkeld. Helaas niet alleen over hindernissen, dat doen we maar af en toe gezien ze nog 4 moet worden, echter sprong ze op de weide de omheining over, de openbare weg uit. Nu staat ze bij de eigenaar aan huis, als de stroom er niet op staat ziet ze ook daar de omheiningen als hindernisbaan. Gisteren haalde ik de hengst uit de weide, stond ze ineens achter me, zat zeker 15 meter en twee omheiningen tussen. Gelukkig kwam ze wel gelijk bij me toen ik haar riepHopelijk waait t weer over, wat betreft die omheiningen dan. Voor de rest kan ik stiekem niet wachten tot ze oud genoeg is om wat meer te gaan doen dan buiten rondsjokken met iemand op haar rug.