Wij zijn al 1,5 uur richting Heeze aan het rijden en beginnen eindelijk beetje wakker te worden Ben benieuwd wat de dag ons gaat brengen!
Zo, na wat vertraging door een navigatie die het ook niet meer wist tóch nog gearriveerd en de boel klaar gezet. Nu ff wachten op Leo en Ilona en dan kan ik als de donder omkleden en op mn paard springen...
patrick1994 schreef:Is der een lange wachtlijst voor Amersfoort trouwens Even mailen naar Wendy ninz schreef:wij hebben ons eerste winstpuntje in het M2 gereden!Heel erg trots op m'n friesje hihi! Top hoor! Gefeliciteerd!!
Leonoor schreef:patrick1994 schreef:Is der een lange wachtlijst voor Amersfoort trouwens Even mailen naar Wendy [naam] schreef:wij hebben ons eerste winstpuntje in het M2 gereden!Heel erg trots op m'n friesje hihi! Top hoor! Gefeliciteerd!!Jij ook! Had ook prijs geloof ik toch?
Leonoor schreef:Klopt, in 2e proef was ik 2e met 182 punten Zeker weten dat het niet in de eerste proef was hihi ? ik had in de tweede proef namelijk 185 punten maar geen prijs hahaha!!
MamaMiesje schreef:Toppie! En hoe was die Belg in het ZZL? Dat was toch vandaag?Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar eigenlijk hihi!
ninz schreef:Leonoor schreef:Klopt, in 2e proef was ik 2e met 182 punten Zeker weten dat het niet in de eerste proef was hihi ? ik had in de tweede proef namelijk 185 punten maar geen prijs hahaha!!Volgens mij wel?? Uitslagen staan later op de avond online