Zie nu dat strandrit om 15:00 weg gaat, is dat na of voor de parade? En wanneer komen de tijden voor springen op de site? Dan weet ik hoe laat ik er zaterdag moet zijn!
Ik heb alleen het programma voor de keuringen. Ga op eigen gelegenheid toch het strand op. Heb heel de dag. zondag gaat iemand anders op Grace met de strandrit meedoen. Ik moet dan werken. Dus dan maar zaterdag zelf. Nou ja zelf, mama van Gracey doet ook mee aan een proefje dus gaan moeder en dochter voor het eerst samen onder de man op stap hihi
Er is inderdaad alleen een strandrit omdat er geen menners hadden ingeschreven.
Maar de dressuurring staat, kraampjes kunnen worden ingericht en vanmiddag komt het drinken. De sterke mannen zijn nu de hindernissen aan het plaatsen dus alles komt helemaal goed.
wil het eigenlijk niet zeggen maar een klein buitje zou nu wel even goed uitkomen voor de bodem maar we klagen zeker niet beter nu te droog dan te nat.
Vannacht wordt er regen voorspeld....Hoop niet te veel want krijg de kalkoen gaten achter niet meer vrij...dus moet het doen met alleen kalkoenen in de voorijzers...rij op stal op het gras ook wel altijd met alleen voor dus als het niet te nat is moet dat te doen zijn...Heb er zin in!!
ben benieuwd hoe destiny het gaat doen, voor het eerst op blote voeten een wedstrijd op het gras. we wachten maar gewoon rustig af. Maar we hebben er zin in. word super gezellig
Heb er "schroefjes" in zitten...die ik de laatste keer geen zin had om ze er uit te halen...en nu zitten ze zo vast dat ze er echt meer meer uit krijg....zelfs met kruipolie...straks nog een poging doen...
Bijna bijna!!! vanavond brengen we haar hopen dat ze een beetje laadt.. terug altijd wel, maar heen is soms een rampje. vandaar vanavond ipv morgenvroeg.
Hier zojuist even last-minute bijgeschreven voor de zondag. Wilde toch eens een keertje kijken daar, en had onverwachts de zondag vrij. T is een uurtje of 3 rijden maar goed.. *gaat maar snel even spullen bij elkaar graaien*
Planning is wel dat we morgenavond aankomen, heb in elk geval een stal daar voor zaterdagnacht en zondag. In principe slapen we in de trailer, of woon jij heel dicht bij..?