Ff bijlezen, bij het begin beginnen maar
Nog even een verlaat welkom voor Chantal Bij deze dus, welkom!
Jody een vervelende boswachter. Gelukkig kon je hem op tijd vastklikken. Ik moet zeggen, wij hebben hier in het bos een pad wat alleen stapvoets mag, door de weeks ging ik daar ook in volle galop, helemaal in de winter was er dan zelden iemand. Als ik een boete krijg, eigen schuld, dikke bult. Maar een boswachter is er volgens mij niet, er rijdt wel eens politie, maar die kan niet op dat pad komen met de auto.
de manen van Pebbles, en dat lammetje, wat leuk getekend!
Maartje, heb je nog eens een foto van Callum? Kunnen we weer eens vergelijken. Al weet ik eigenlijk toch wel dat Luna de kortste pootjes heeft. Maar wie weet, vorige keer ging ze ook in april ineens weer op stelten lopen. Eigenlijk mag ze dat nu wel overslaan, spring er net zo makkelijk op nu
Hopelijk is Cait snel weer de oude!
Hihih, stoute Jaron. Maar uiteindelijk wel braaf gereden . Vind je dat niet eng, als hij zo ongecontroleerd aan de kletter gaat? Ik vond dat eerst niet eng, totdat meneer een keer recht op een hek afdenderde (en ik wist dat hij over omheiningen sprong), toen zag ik in dat het echt gevaarlijk was en ben ik eerst vanaf de grond bezig gegaan. Dat heeft erg goed geholpen (Totdat ie verkocht werd )
Jemig Lor, nu nog sneeuw In Belgie loopt het voorjaar juist vaak iets voor op het noorden, gek hoor, hier merk ik echt dat het wel voorjaar aan het worden is
Ik vind het niet zeuren hoor Ellie, dat je vind dat je collega's ook voorzichtig moeten zijn voor de rhino, beter te voorzichtig dan gewoon laks doorgaan met alles.
En sidepull is niet bedoeld om met constant contact te rijden hoor En mag ik daarbij zeggen dat ik het foute boel vind als je voor t rijden afhankelijk bent van een stuk ijzer in de mond van je paard, het gebruik als hulpmiddel, OK, maar als redmiddel?....
Berdien, heb je die bosal nog? Dat lijkt me geweldig materiaal om mee te werken, maar nog nooit gedaan, die dingen zijn nogal prijzig.
Succes voor de afvallers, jullie kunnen het! En anders maar wat kilo's hier brengen, ik vergeet domweg te eten Heb daar dus vaste momenten voor staan. Maar merk nu ik mn medicijnen niet slik dat ik dan alsnog in staat ben om het te vergeten
Wat een leuke "haakjes" Maartje Je kan ook flosjes maken voor in de manen van de paardjes
Mooie kleur Sandra!
Heb je een foto van je tatt Karlijn? Hoe is het met Diaz? Al een beetje op haar nieuwe plekje gewend?
Zeg dames, Ik heb echt geen sterkte nodig hoor. Ik ben gewoon lekker aan het solliciteren en orienteren, t kan er alleen maar beter van worden (qua loon iig niet slechter ) Ik heb vanmiddag gesolliciteerd bij Pathé (ik vind overdag werken echt verschrikkelijk, laat mij maar late diensten draaien), ik krijg net een mailtje terug, voor nu hadden ze genoeg mensen, maar ik voldoe wel aan hun profiel, dus ik sta in de database Ik heb nu nog één sollicitatie open staan, en nog één in mn hoofd, dat gaan we morgen ff verder bekijken. Ondanks dat ik niet geschoold ben (HAVO is mijn hoogste diploma momenteel), heb ik best goede hoop, ik ben door mijn leeftijd behoorlijk goedkoop qua loon, breed inzetbaar en fastfood (Mc D.) staat op je CV toch wel erg goed. Ik zit er ook hard over te denk om weer terug te keren naar de grote gele M, heb daar altijd met veel (meer) plezier gewerkt. Alleen die in GR, ze hebben me vorig jaar afgewezen, en als ik daar al kom krijg ik niet echt een fijne indruk, dus ik denk dat het dan toch echt elders opnieuw beginnen wordt... Dat ontslag op staande voet klinkt trouwens veel groter dan het is, ik doe mn werk goed, heb ook geen grote mond gehad (nou ja, iig niet in die context), en ze gaan ook niet extra bezuinigen. Het was meer een organisatorisch dingetje van de organisatie in het algemeen waar ik niet zo handig mee ben geweest wat een beetje verkeerd viel bij de hogere mensen.
Beterschap voor je zoontje Maartje! En ipv van je emoties weg-eten kan je ze nu hier posten (of Pb'en) hoor!
Dus Andrea, waar ik werk kan je vinden in mijn profiel, en ik ben all-round, tot het mannewerk in de keuken aan toe. Dus ik kan zelf marineren, paneren, bakken, inpakken, verkopen, eigenlijk alles dus T is ook niet dat ik mn werk niet met plezier doe hoor, integendeel. Maar dat is helaas niet alles...
Rhino, hier in het noorden in mijn ogen nog geen reden tot verontrusting, maar wat lijkt het me zenuwslopend om nu in het besmette gebied te zitten met je paardje De incubatietijd is 14 dagen las ik ergens, het is vandaag 14 dagen geleden dat de rhino op de eerste stal werd ontdekt, dus hopelijk zal het aantal bijkomende gevallen vanaf nu sterk gaan afnemen dankzij alle voorzorgsmaatregelen.
Gefeliciteerd Linda En veel mooie plaatjes van jou en Bonny
james_bont schreef:Ojee,een tinker handel stal uit Friesland...
Sorry, ik moest hier toch wel even om lachen, ik denk dat ik wel weet op wie je doelt Aan de ondertoon te horen delen we dezelfde mening
Kirana is leuk Maar voor mij onbekend, maar nu we toch bezig zijn, iemand die deze merrie bekend voorkomt? Staat hoogstwaarschijnlijk in Friesland (Broeksterwoude)
Fijn dat het weer beter gaat Mara Sterkte met je nek en succes met je examen eind deze maand!
Patrick, niet alleen meelezen toch?
Hinke, als het niet over gaat kan je misschien proberen haar te leren met haar voet in een emmer te gaan staan en dan spul in laten weken. *iets ik Luna nog wil leren trouwens*
Selwyn, das toch een zoon van Angel? Idd een knappert, ik denk dat ik maar richting de grens ga verhuizen, veel te veel moois daar
Die Tinker alweer te koop, pfff, die heeft ook geen geluk in haar korte leventje Diertje stond al te koop toen ik Luna nog niet eens kende, van de drie jaar dat ze op deze aarde rondhuppelt staat ze al zeker twee jaar te koop volgens mij. T is trouwens geen diertje waarvoor ik zou kunnen vallen, veel te smal
Hier niet zoveel gedaan vandaag Na alle stalletjes in orde gemaakt te hebben (met hulp van Luna die vakkundig al het hooi en stro in elke stal heeft voorgeproefd) nog even samen genoten van het vroege voorjaar, lovely memories Volgend jaar heb ik mn eigen Tinkermerrie om er op zulke dagen gewoon op uit te gaan, kan het nog steeds niet geloven, en ik heb haar al een jaar, haha.
Nu ff de paaseitjes verwisselen voor een champion-ham soepje, paaseitjes neem ik wel mee naar t werk zaterdag als ik sluit heb, anders liggen ze er *net als de pepernoten die ik vanavond heb weggegooid* volgend jaar nog. Ik denk dat ik maar moet gaan slapen zo, wie weet krijg ik mezelf dan morgenochtend zo ver dat ik voordat de nattigheid deze kant op komt nog naar Luna kom