een viertal is leuk hoor Lowara. gaan julie ook verkleed of gewoon rijkleding. is leuk als je een thema neemt. met bijpassende muziek en kleding bijvoorbeeld een film of musical. (miss saigon met dan 2 soldaten en 2 Vietnamese meisjes. ik zeg maar wat hoor is heel mooi. heb een keer ene kur ervan gezien van 2 mensen die stonden buiten de ring toen be muziek starte hoorde je een helikopter en toen kkwamen hun binnen in galop en stonden onder X stil om te groeten. was wel mooi
Ik heb met Sandra van Ooijen ook een kur gedaan op muziek van queen en dan gekleed als koning en koningin (ik had mijn sisi kostuum aan) Daar staat nog een foto van in één van de tinkerboeken.
Lowara
Geplaatst: 04-12-11 21:38
ik heb wel een fantasy outfit
maar is wel lastig sturen met die pijl en boog in de hand
Hmm, wat wil je, ik heb: meerdere middeleeuws, sisi, amelander volksdracht, schots, engels grijs ca 1890 en ik vergeet er vast nog een stel (voor een aantal zal ik wel met dameszadel moeten maar daar heeft beggar nog nooit mee gelopen )
Lowara
Geplaatst: 04-12-11 21:54
MamaMiesje schreef:
Dan kan Marlien wel als een Hobbit
jaaaaa
en wie gaat er dan Gimli de derg spelen?
@ Gilbey: hoe ziet die 1890 grijze eruit dan? ben echt onwijs fan van jurken van vroeger
Nou niet dat het herstel lang gaat duren. Heb alleen Leonardo om te rijden en die heeft meer problemen als alleen dit. Die stond al op een half jaar rust( waar er nu nog maar 2 maanden van om zijn) Die andere die rij ik nog niet. Dan is het nog hemelvaart en ik denk dat we de kostte van personeel naar beneden moeten houden. Dus zal ik er zelf moeten zijn ivm met hemelvaart weekend.
ik heb een westernkostuum (jurk ) en een zigeunerkostuum (jurk) beide 1 keer op gil gedragen (met gevaar voor eigen leven ) begin te begrijpen waarom gil nooit mee mocht met het tinkerpresentatieteam
Wij hebben nog Dalton kostuums Desiree hahahahaha... Tanya, Merel, Renske en... Desiree !!! (mag je mijn pak lenen en die brengt geluk zoals je weet !)
waarschijnlijk ben ik dr ook bij even kijken of het uitkomt met mijn examens..
Eva_Jameson
Geplaatst: 08-12-11 21:57
Denk dat ik tegen die tijd wel ver genoeg ben om een B proefje te rijden met mijn knappe vent. Gewoon voor de lol! Misschien zit springen er ook nog wel in, maar dat zien we tegen die tijd wel!
Hier zal voor ons Leusden niet door gaan. Want dan staat ze tegen die tijd in Zeeland. Maar ik wil wel kijken om misschien een keer te komen met tent, Gewoon om er lekker bij te kunnen zijn
oh wat jammer peet en ik heb nog wel zo genoten de laatste keer... (wat niet weg neemt dat ik nog steeds naar huis ga als het weer een keer zo gaat stormen )
gnagna.. ja, dat was wel een memorabele avond. met dank aan onze creativiteit om het deurtje van de trailer vast te zetten met schoenveters en een schoen ertussen geklemd